Glami.hu: rekordokat döntött az idei Black Friday az online divatkereskedelemben

forrás: Prím Online, 2022. november 30. 21:18

A több mint 200 magyar és nemzetközi webshop 1,4 millió termékét katalogizáló Glami.hu divatkereső statisztikái szerint az e-kereskedelem fellendülésének két erős éve után idén is tovább növekedett minden kulcsfontosságú mutató a Black Friday hete során.

Európa egyik vezető divatkereső platformjának adati szerint az idei Black Friday során a tavalyi év azonos időszakához képest a partnerwebáruházakban 19%-kal nőtt a platform által generált forgalom (GMV), valamint 10%-kal nőtt leadott rendelések száma. Ugyancsak nőtt a termékek átlagos rendelési értéke (AOV), amely 8,5%-kal emelkedett 2021-hez képest.

 

A leggyakrabban keresett termékek a pénztárcák, köntösök és kabátok voltak

 

A 2022-ben a magyarok november elejétől leggyakrabban a pénztárcák, köntösök, csizmák és kabátok termékkategóriákra kerestek, de előkelő helyen szerepelt a toplistán a GLAMI.hu-n elérhető teljes Harry Potter ruházati kollekció, illetve a Hoka sportcipő márka is. A kereskedői oldalakra való átkattintások tekintetében a toplista élén a télikabátok, valamint a szezontól független bestsellernek tekinthető fehér pólók és a fekete nadrágok szerepelnek.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05