Az oktatásba is beszáll a legismertebb hazai e-kereskedelmi szakember
Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója, az eMAG igazgatótanácsának elnöke társtulajdonosként csatlakozott az Ekereskedelmi Akadémia csapatához. A vállalkozás a jövő év első felében indítja el a hazai piacon hiánypótló, kifejezetten az e-kereskedelmi területen elhelyezkedni, vagy a területen magukat fejleszteni kívánók számára nyújtott gyakorlatorientált e-learning képzéseit.
Az Ekereskedelmi Akadémia alapítói a hazai online kereskedelem ismert és sikeres szereplői, friss vállalkozásuk a tervek szerint 2023. első hónapjaiban debütáló, teljes egészében e-learning-alapú oktatási tevékenységén keresztül jól képzett munkaerőt biztosít majd a munkaerőhiánnyal küzdő e-kereskedelmi szektornak. Az akadémia képzései nem csupán az online kereskedelem iránt érdeklődők számára lesznek érdekesek, hanem a már e szektorban dolgozók számára is lehetőséget nyújtanak majd készségeik fejlesztésére a beosztottaktól kezdve akár a cégvezetőkig.
Jól ismert online szakember csatlakozik az akadémiához
Várkonyi Balázs 2022 végén csatlakozott az Ekereskedelmi Akadémia öt társalapítójához, akik közül mindenki azonos arányú részesedéssel bír a vállalatban. Várkonyi több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a magyar online kereskedelemben, hiszen 2001-ben, 21 éves korában társalapítója volt a később piacvezetővé vált Extreme Digitalnak, amely 2019-ben jelentette be fúzióját az eMAG-gal. Várkonyi Balázs vezetése alatt zajlott le a két vállalat fúziója, a cég igazgatótanácsának elnökeként jelenleg a régiós piacokon való bővülésért felel.
Az Ekereskedelmi Akadémiát a hazai online kereskedelem öt ismert szakértője alapította meg: Borovics József (inSPORTline.hu, CsomagPlusz.hu, Kuplio.hu), Csereklei Zoltán (Pelenka.hu), Schmidt Richárd (Alinda.hu),Tátrai Norbert (Alinda.hu), Zabari István (Lumenet.hu). Az akadémia ügyvezetője Léner Brigitta, aki több mint tíz éven át irányította a távoktatásra specializálódott ELO hazai leányvállalatát, így jelentős gyakorlati tapasztalattal rendelkezik ezen a területen.
Hiánypótló képzéseket indítanak
Az Ekereskedelmi Akadémia tervezett képzései az internetes kereskedelem spektrumának jelentős részét lefedik majd az online kereskedő optimális cégstruktúrájától kezdve a pénzügyi ismeretekig, többek között a hazánkban még gyerekcipőben járó affiliate marketingben és az influencermarketingben rejlő lehetőségek kiaknázásának hatékony módjaival együtt.
Mivel a képzés teljes egészében e-learning alapokon folyik majd, a résztvevők kényelmesen, saját időbeosztásuk szerint haladhatnak a tananyagokkal. Az e-learning az Ekereskedelmi Akadémia esetében nem csupán előzetesen rögzített, videós tartalmakat takar, hanem teljesértékű learning management system (LMS) keretében folyik a képzés, ami így tudásellenőrzésre és vizsgázásra is lehetőséget ad.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre több női érdeklődő a logisztikai képzések iránt
- Ez lesz a következő években a 4 legfontosabb soft skill
- Nemzetközi módszerekkel bővíti e-learning képzéseit a Vodafone Alapítvány
- A 2021-22-es tanévben is folytatódik a Siemens Mobility Kft. ösztöndíjprogramja
- Egyetemről a világpiacra
- Nem vettek fel egyetemre? – Ne keseredj el, inkább tanulj szakmát!
- Stratégiai megállapodást kötött a Corvinus és a PMI Budapest
- Online felkészítő tananyaghoz kapnak hozzáférést díjmentesen az érettségizők
- Oktatóvideós tanulás: új magyar e-learning oldal indul
- Közös képzéseket indít a Széchenyi István Egyetem és a Huawei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.