Európában a britek a legnagyobb online vásárlók

Kiss Ádám Zoltán, 2002. január 24. 21:29
A karácsonyi vásárlási láz összesített adatai szerint Európában nem a kontinensről kerül ki az e-kiskereskedelem éllovasa, a britek élnek leginkább ezzel a lehetőséggel, olyannyira, hogy most 3 millióval többen látogatták meg az e-kereskedelemmel foglakozó oldalakat, mint 2000 decemberében.
Ez összességében a 2001-es ünnepi vásárlási időszakban 10 millió látogatót jelent, ami majd 70 százaléka Nagy-Britannia internet-hozzáféréssel rendelkező lakosainak. A NetValue által készített felmérés jóval a többi európai ország elé rangsorolja a briteket, a 10 millió látogató közül 3 millió alakított ki „biztonságos kapcsolatot” az online kereskedelmi oldalakkal. Ez azt jelenti, hogy a felhasználó megadta bankkártyájának adatait, vagyis arra lehet következtetni, hogy tényleges vásárlás történt. Ez a 29 százalékos arány jóval megelőzi a többi országot, Olaszországban 6, Svédországban 8 százalékos a mutató. A tanulmány szerint a legnagyobb csalódást az internetes világ előfutáraiként kezelt skandináv országok okozták, Svédországban az összes felhasználó mindössze 40 százaléka látogatta meg egyáltalán az e-kereskedelmi oldalakat.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09