Adverticum: túl a napi nyolcmillión

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. március 21. 19:49
Március 20-án először lépte túl kiszolgált hirdetésmennyiségben a 8 milliós számot az Adverticum Rt. adservere, s ezt a mennyiséget a Magyarországon működő más adserverek együttesen sem közelítik meg.
A Prím által kifejlesztett és egy éve önálló részvénytársaságba vitt hirdetéskiszolgálóval az Adverticum Rt. részben alkalmazásszolgáltatást nyújt a nagyobb online médiumok számára, részben pedig a kisebbeket önálló adnetworkbe szervezi, s az így összeálló hirdetési vertikumot képviseli az ügynökségeknél.

A mindkét oldalon gyorsan bővülő ügyfélkörnek köszönhető, hogy március 20-án 8.025.514-en állt meg éjfélkor az adview-számláló, vagyis a tavaly márciusban még csak napi két-, szeptemberben négymilliós teljesítmény egy újabb fél év alatt ismét megduplázódott.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05