Direkt marketing üzletágat indított a Mail Hungary

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. október 3. 11:48
Elektronikus direkt marketing (eDM) szolgáltatást jelentett be a Mail Hungary Kft. Az üzletág indítását a Figyelő Fórum szervezésében megrendezett E-mail Marketing Stratégiák konferencián jelentették be.
A Mail Hungary a mailmárkák tulajdonosaival megállapodva egységes portfólióba szervezi a levelezőrendszerek reklámfelületeit és ott a teljes e-mail adatbázisra kiterjeszti a direkt marketing célcsoportok felmérését, kutatását és az eDM akciók bonyolítását.

A jelenlegi adatbázis 37-féle szűrési feltételt kínál a hirdetőknek célcsoportjuk kiválasztására. Jelenleg közel 200 000 címet tartalmaz az adatbázis, melyből eDM elfogadó (OPT-IN) nyilatkozatot eddig 40 000 levelező tett.

Kulcsszavak: marketing Mail Hungary

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09