Sikeres vezeték nélküli kommunikációs kampány

Kollár Csaba, 2003. január 21. 21:13
A vezeték nélküli marketinges és marketingkommunikációs szolgáltatásokra szakosodott Flytxt egy olyan kommunikációs kampányt indított el a Walkers cég számára, amivel a vállalat különféle burgonyaszirmait és snackjeit reklámozzák mobiltelefonokon keresztül.
A kommunikációs kampány sikerét erősítendő, februárban kisorsolnak a szerencsés nyertesek között 1000 focilabdát és pólót is. A fődíjjal pedig egyvalaki olyan bérlet tulajdonosa lehet, amivel bármilyen focimérkőzésre, vagy nemzetközi találkozóra ingyen bemehet.

Egy korábbi kampányban a Flytxt a Cubo Brand Communications-vel közösen közel 10.000 angliai bárba és pubba juttatta el egy rágcsálnivalót gyártó vállalat üzenetét, mely a felmérés tanúsága szerint sikeres volt; a márkanév erősödött, illetve nőtt a fogyasztás.

Hasonlóan sikeres kampányt köszönhet a Flytxt-nek a Salt & Shake Crisps, valamint a cég Thai Sweet Chilli Sensations-e.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09