Mail Hungary: új online reklámkiszolgáló szolgáltatás

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2003. január 28. 13:01
A Mail Hungary BannerBox márkanév alatt indította útjára a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet együttműködésével létrehozott új online reklámkiszolgáló szolgáltatását.
Fodor Géza, a Mail Hungary ügyvezetője az alábbiakat mondta az adserver szolgáltatásról és a két cég közt létrejött megállapodásról: "Régi hiányosságot pótol a most bevezetett termékünk. Többéves fejlesztésünknek nem titkolt célja a magyar online térben jelen lévő nemzetközi fizetős reklámkiszolgálók piacának megrendítése. A létrehozott alkalmazásunk nem csak ügynökségek, hanem nagy forgalmú weboldalak és komplex oldalcsoportok (network) kiszolgálását is megoldja, de ebben nem különbözne az eddig ismert reklámkiszolgálóktól. A Mail Hungary szolgáltatásának legfontosabb pontja az, hogy a BannerBox adservert használó tartalomszolgáltatók illetve az ügynökségek hiteles információkkal láthatják el ügyfeleiket. A nemzetközi kiszolgálók használatával ezt eddig is megtehették, a hazai fejlesztésnek és üzemeltetésnek köszönhetően azonban a mi adserver termékünkkel ezt költséghatékonyabban, minőségi kompromisszumok megkötése nélkül is igénybe vehetik."

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05