HP: szakmai nap a ProLiant megoldásokról
A felhasználók szempontjából a rendezvény kulcsszavai a konszolidáció és a költségek csökkentése voltak.
Előadások hangzottak el a HP ISS adaptív infrastruktúrájáról és az ISS portfólióról. Az ún. adaptív infrastruktúra a következőket segíti elő: a gyors változások kezelését, a megbízhatóság növelését, a menetközben történő bővítéseket, a menedzsment javítását, fejlesztését és a hibatűrő képesség növekedését. A közeljövőben drasztikusan nem változó hardverre épülve az ISS portfólió az IT-költségek csökkentését célzó olyan szoftverújdonságokat takar, melyeket jelenleg fejleszt a HP, vagy már be is mutat. Ezek közül a megoldások közül gyakorlati demoszintű bemutató volt a következő témákban: Citrix mainframe-es megoldás, VMware ún.third party megoldás egyazon szerveren több alkalmazás futtatására, HP Workload Management Pack, ami egy poperációs rendszeren több konkrens aplikáció futtatása úgy, hogy dinamikusan használják a meglévő memória és processzor erőforrásokat.
Kapcsolódó cikkek
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Új HR vezetők a HP-nál
- Új műszaki tanácsadó a HP ProCurve Networking Üzletágnál
- Bemutatkozott a HP Magyarország ProCurve Networking üzletága
- Hegedüs Gábor a HP Magyarország új vezetője
- HP - nyomtatás, képalkotás: erősebb piaci pozíció, stagnáló bevétel
- HP viszonteladói évértékelő
- Új üzletágvezető a Hewlett-Packardnál
- Új indirekt értékesítési igazgató a HP-nál
- GVH: kartellezett a HP, a Montana és a Synergon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.