Stop free content?
Az internetes média helyes alkalmazása kapcsán az előadó kitért rá, hogy az internet plusz marketinglehetőségeket ad a médiumok kezébe. Nem kell, hogy az internetes tartalomszolgáltatás a nyomtatott lapok olvasottsága rovására menjen - húzta alá Papp Béla, aki szerint ez akkor lehetséges, ha az online média nem csak a nyomtatott lapok tartalmait emeli át. Az online sajtó adhat ugyan egy kis ajánlót a nyomtatott lapok tartalmával kapcsolatosan, de tegyen közzé minél több saját tartalmat is. Az előadó jelezte: ha egy oldalt fizetőssé kívánnak alakítani, mindenképpen figyelembe kell venni, hogy a fizetős tartalomért cserébe többet is kell nyújtani a látogatóknak. Ezzel kapcsolatosan kihívást jelent a biztonságos fizetés megoldása. Ennek kapcsán együttműködésre lenne szükség a kiadók, a bankok és a telcomcégek között.
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Kínában is szolgáltathat tartalmat a Google
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Fogyasztó bemérve!
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új internetes hírportál indult Békésben
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Internetes szerzőijog-védelmi szolgáltatást vesz igénybe az AP hírügynökség
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: