Nőtt a BT éves profitja
A cég most 4,25 pennys részvényenkénti végső osztalékkal lepte meg befektetőit: így az év során kifizetett osztalék teljes összege a tavalyi 2,0 penny után 6,5 penny. A főtevékenységből származó adózás előtti profit 44 százalékkal 1,829 milliárd fontra növekedett a márciusban befejeződött pénzügyi esztendőben; a Reuters által előzetesen megkérdezett elemzők előrejelzései 1,784 milliárd és 1,835 milliárd font között szóródtak. Az egy részvényre jutó eredmény 14,2 pennys értéke is az előrejelzések felső határát jelenti. A társaság bevételei - az előrejelzéseknek megfelelően – két százalékkal 18,727 milliárd fontra nőttek.
A BT jó helyzetben van a 2003 közepére elérni szándékozott egymillió nagy sebességű internetkapcsolattal összefüggésben is: május 16-án 936 ezer szélessávú előfizetője volt saját és más szolgáltatók hálózatán keresztül. A BT nettó adóssága az egy évvel korábbi 13,7 milliárd fontról 9,6 milliárd fontra csökkent. A BT részvényei, melyek valamennyit visszanyertek az utóbbi időben a nyugdíjalapokat övező bizonytalanság okozta eladások miatti veszteségekből, most egy csapásra több mint négy százalékkal erősödtek - 193 pennyre.
Kapcsolódó cikkek
- Regionális központot nyit Debrecenben a BT
- Jó évet zárt a British Telecom
- BT: Tíz egymást követő negyedévben nőtt a bevétel
- BT - KDDI közös vállalat
- Megveszi a Deutsche Telekom a British Telecom-ot?
- Az Unilever meghosszabbítja a BT outsourcing szerződését
- Csökkent a British Telecom adózott eredménye
- Cisco-díjak a BT-nek
- Erős negyedévet zárt a BT
- A BT a globális hálózati szolgáltatók mezőnyének első negyedében
Jön a MI Expo! Kiderül, hogyan formálja át az iparágakat az AI
Vajon lesz értéke az emberi munkának az AI-korszakban? Milyen munkaerőt tud kiváltani az AI már 2024-ben? Hogyan változtatja meg a munkaköröket a technológiai forradalom? Ilyen és efféle kérdéseket fognak körbejárni a MI Expo előadói június 11-én a Lurdy Házban. A rendezvény célja, hogy betekintést engedjen a kkv-k számára az iparágukat érintő legfontosabb változásokba.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
Újabb húszezer laptopot szállít a Delta Systems Kft. az iskoláknak
A tavaly őszi szállítás után idén újabb, csaknem 20 ezer laptopot kapnak Békés, Jász-Nagykun-Szolnok, Baranya és Somogy vármegye diákjai a Delta Systems Kft. közreműködésével mintegy 4 milliárd forint értékben. A Klebelsberg Központ nevében eljáró Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) a csaknem húszezer darab notebook beszerzésével kapcsolatos közbeszerzés nyerteseként nevezte meg a Delta Systems Kft. vezette konzorciumot, mellyel a négy vármegye tanulói számára biztosítják a digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeit.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban
Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.