Mátrix játékszoftver: egy hét alatt 1 millió példány
A játékprogram egy hét alatt több mint 50 millió dolláros bevételt termelt a francia-amerikai játékkiadónak, amely a közelmúltban vette fel a nagy múltú Atari nevet az Infogrames helyett. A kedvező eladási eredmények következtében a társaság részvényárfolyama is jelentősen megemelkedett.
A kereskedők szerint megnyugtató, hogy az Enter the Matrix a meglehetősen kritikus bemutatók ellenére is jól fogy. Az elemzők szerint az Atarinak szüksége is van a játék erős kezdeti eladásaira, mivel hamarosan egy másik sikervárományos, a Tomb Raider 6 is megjelenik a boltokban.
"Jó eladási teljesítmény a csalódást keltő játékbemutatók, éles kritikák, és kedvezőtlen értékelések után, de semmi szenzációs" - mondta egy elemző az Enter the Matrix kezdeti eladásairól hozzátéve, hogy a játékprogramok eladásaik 25 - 30 százalékát általában már az első héten elérik.
Az elemzők szerint a játék eladásai kulcsfontosságúak az Atari jövőjét illetően, főként mivel a társaságnak jelentős hiteleket kell visszafizetnie az elkövetkező két évben.
Az Atari szerint az Enter the Matrix 1 milliós eladásainak 60 százalékát az amerikai, 40 százalékát pedig az európai piac tette ki. A társaság mintegy 4 millió darabot szállított a játékból a kereskedőknek, és az elemzők szerint a kiadónak mind a 4 milliót el is kell adnia ahhoz, hogy megtérüljön a játék kifejlesztési költsége.
A kedvezőtlen játékbemutatókról kérdezve az Atari szóvivőnője elmondta, hogy a társaság szerint az 1 milliós első heti eladás önmagáért beszél.
Kapcsolódó cikkek
- Az egekbe szöktek a PS3-eladások az árcsökkenés hatására
- Augusztusban érkezik Európába az Xbox 360 Elite
- MIG-29-esek légi harca a hazai WCG-döntőn
- Mától olcsóbb a PlayStation 3
- Szerdán nyit az összezsugorított E3 videojáték-seregszemle
- Asus notesz Intel Core 2 Extreme CPU-val játékokhoz
- A hazai cybervilág legszebb leányzói
- A játékok és a technológia
- Beteggé tesz a Wii
- Erőszakos videójátékban szerepel egy angliai katedrális
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
A tervezői gondolkodás eszközeivel alakítják a holnapot a Samsung és az EdisonKids kihívásának diákcsapatai
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.