3D-s fejlesztések a Symbian OS-en

Kollár Csaba, 2003. június 1. 19:50
[smallimage 1 left] Az OpenGL, az ES, a TI és a Symbian most nyilvánosságra hozott implementációja értelmében egy olyan plug-in került kifejlesztésre, amely támogatja a fejlett grafikus megjelenítést az OMAP/Symbian OS alatt futó mobileszközökön.
A Texas Instruments (TI) és a Symbian kifejlesztett egy plug-in könyvtárat a Symbian multimédia- és grafikus kerete számára, amelyik lehetővé teszi a fejlett grafikus alkalmazások futtatását a TI OMAP processzor családján.

Ennek eredményeképpen - állítja a két vállalat - a 3D-s mobiljátékokat fejlesztők több hozzáférést kapnak az OMAP processzorok DSP és ARM magjához, és így nagyobb másodpercenkénti képszámot és fejlettebb grafikai effekteket fejleszthetnek.

A TI Graphics Library megosztja a grafikus funkciókat a DSP és az ARM között, és emiatt lehetséges maximalizálni a 3D grafikus megjelenítést mind a 2D-s, mind a 3D-s játékok számára - állítja a TI. Ez azt is jelenti, hogy másodpercenként akár 30 képet (frame-t) is el lehet érni.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09