30 éves az Ethernet
3Com: még maradt kitalálnivaló
„Az Ethernet minden várakozásunkat felülmúló fejlődésen ment át az idők során a funkcionalitás, a használat és az alkalmazhatóság terén. Jólesik visszatekinteni a 3Com úttörő szerepére, amely az Ethernetet a mai, mindenütt jelen lévő technológiává tette. Az Ethernet-technológiák családja ma már kész ténynek számít az üzleti környezetekben csakúgy, mint ahogyan ezen keresztül zajlik a távközlésre koncentráló nagyvárosi hálózatok forgalma, otthonainkban közműként szolgál, összekapcsolva berendezéseinket, telefonjainkat és autóinkat. Az elmúlt 30 év alapján világos, hogy az Ethernet jövőjében még maradt kitalálnivaló."
Az „Ethernet at 30" című ünnepi rendezvénynek az Amerikai Egyesült Államok Számítástechnika-történeti Múzeuma és a PARC adott otthont. Az esemény bevételei a Számítástechnika-történeti Múzeum erőfeszítéseit segítik, amelyeket az Ethernet és a számítástechnika történetének megőrzéséért folytat. Az előadás Ethernettel kapcsolatos tárgyi emlékei és felvételei megőrzésre kerülnek, és a Számítástechnika-történeti Múzeum állandó gyűjteményében megtekinthetők lesznek.
A 3Com a vállalati vásárlóknak szánt innovatív, gyakorlatias és komoly értéket képviselő hálózati termékek gyártója. A 3Com Magyarország akciója révén, aki gondolt már arra, hogy szimpatikus ugyan a termék, de nem látta, hogy mit is tud valójában, most saját maga is kipróbálhatja. Ehhez nem kell mást tennie, csak kitölteni a jelentkezési lapot (3com.halozatok.hu), majd egyeztetett időopontban gyakorlatban is kipróbálni, tesztelni a 3Com hálózati eszközeit.
Kapcsolódó cikkek
- Új Partner Manager a 3Com Magyarországnál
- Digital Vaccine: megelőző védelem a hálózati támadásokkal szemben
- 3Com: platform független hálózati végpont-védelem
- A 3Com többségi tulajdont szerzett a kínai Huwai-3Com-ban
- Helyi hálózati 3Com switch kis- és középvállalkozásoknak
- Többfunkciós behatolás-gátló rendszer a 3Com-tól
- Raul Ros a 3Com EMEA régióinak alelnök-vezérigazgatója
- Szabványok optikai hálózatokra és új Ethernet szolgáltatásokra
- Vezeték nélküli IP-telefonok a 3Comtól
- 3Com új vállalati megoldások: biztonság, konvergencia
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Pörgesd fel az életed a Heineken, a HMD és a Bodega új "unalmas" telefonjával
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony tovább gazdagítja az otthoni moziélményt
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
A Maserati bemutatja a GranCabrio Folgore-t
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.