Microsoft Business Solutions: Axapta 3.0
Az Axapta Enterprise Portal-lal az alkalmazottaknak, a partnereknek és az ügyfeleknek hozzáférés biztosítható az Axapta bármely funkciójához, web-es felületen, csupán egy böngésző használatával. Így az internet teljesebb felhasználásával mindig a valós idejű adatokat láthatják, sőt, frissíthetik is bizonyos adataikat. Például az alkalmazottak maguk vihetik be az egyes projektekre vonatkozó munkaidő-elszámolásukat; a vevők frissíthetik szállítási, vagy számlázási címüket, illetve új rendeléseket adhatnak le; a szállítók pedig szükség esetén a termékek, vagy adott szállítások paramétereit módosíthatják. Mindehhez csupán egy böngészőre van szükségük, valamint arra, hogy hozzáférést kapjanak a futó Axapta alkalmazás megfelelő tábláihoz.
A Commerce Gateway használatával különböző üzleti alkalmazásokat lehet összekötni. Így kapcsolat létesíthető például az üzleti partnerek más vállalatirányítási rendszereivel, természetesen adott hozzáférési szintek mellett. Megrendelések küldhetők a szállítók rendszerébe, vagy megrendelések fogadhatók más rendszert használó ügyfelektől.
További újdonságok találhatók a projektszerű folyamatok, a gyártás és a nemzetközi pénzügyi igények támogatásában. A 3.0 verzió alapvetően az ellátási lánc szereplőinek, a vállalatok illetve a vállalat-csoportok tagjainak hatékonyabb belső és külső kommunikációját, kapcsolatépítését és együttműködését segíti – mondta Ládonyi János, a Microsoft Business Solutions Hungary Kft. kereskedelmi és partner igazgatója.
A rendszert közép illetve középnagy vállalatok számára tervezték azzal a céllal, hogy lehetővé tegye a vállalatirányítás különböző területeinek integrált kezelését. Így az Axapta felöleli a pénzügy, a kereskedelem, a logisztika, a termelés, a projekt, az ügyfélkapcsolat-kezelés és a humán erőforrás menedzsmentjét. Már az Axapta első, 1998-ban megjelent verziója is újszerű technológiájának köszönhetően, az internet adta lehetőségek minél teljesebb kiaknázását célozta meg. Így a kezdetektől fogva bizotsította az elektronikus kereskedelem eszközeinek gyors és rugalmas használatát, mind a vállalaton belüli, mind pedig a más vállalatokkal történő kommunikáció terén. Az első verzió megjelenése óta a korszerű technológia nyújtotta lehetőségek kihasználásával és bővítésével, valamint a piaci igények folyamatos elemzésével és követésével mára egy olyan egységes rendszer jött létre, amely könnyen testre szabható, így a vállalatok egyéni igényeihez igazítható.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- EMC: új megoldások Microsoft SQL Serverhez
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.