Új lehetőségeket látnak a weben a hirdetők
Azon társaságok, amelyek újabb, és hatékonyabb módot keresnek az egyéni fogyasztók elérésére, az utóbbi időben ismét egyre szívesebben fordulnak az online hirdetési lehetőségek felé. Különösen igaz ez olyan társaságokra, mint az autógyártók, a pénzügyi szolgáltatók, és a fogyasztási cikkek gyártói.
"A hirdetők nem akarnak új módszereket keresni az üzletkötésre. Ők csak új lehetőségeket keresnek" - mondta Allie Savarino, a Unicast elnökhelyettese. A társaság 15 másodperces, teljes képernyős hirdetési felületeket értékesít a weboldalakon, amelyek az egyes weboldalak megjelenése között közvetíthetnek üzeneteket a felhasználók felé.
Gayle Troberman, a Microsoft egyéni megoldásokkal foglalkozó részlegének igazgatója úgy véli, az internetes hirdetési piacot a szélessávú hozzáférések elterjedése lendítheti át újból a növekvő ágba, mivel lehetőséget biztosít a hirdetők számára a videók, hangok, és mutatós animációk továbbítására.
"A szélessávú hozzáférések sokkal barátságosabbá teszik az egész médiumot, és izgalmas, új lehetőségeket nyitnak meg a társaságok számára" - mondta Troberman.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Tovább erősít az Adnetwork
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Kulcsszavas eBay reklámok a neten
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában
- Reklámokból finanszírozott, ingyen mobilozás Amerikában
Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival
A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen.
Sony World Photography Awards 2024 – kihirdették a nyerteseket
A World Photography Organisation egy különleges gálaünnepségen Londonban kihirdette a Sony World Photography Awards 2024. évi nyerteseit. Az immár 17. éve megrendezett díjátadó ünnepség napjaink legjobb fotográfiai alkotásait mutatja be, valamint az elmúlt év legközkedveltebb képeit és történeteit díjazza. A győztes, döntős és shortlistre került képek április 19-től láthatók a Sony World Photography Awards 2024 kiállításon a londoni Somerset House-ban.
Kiberbiztonsági útmutató készült a magyar kkv-knak
A magyar kisvállalkozásokat támogató kiberbiztonsági kézikönyvet mutatott be az Európai Innovációs és Technológiai Intézettel (EIT Digital), a Nemzetközi Digitális Alapítvánnyal (Global Digital Foundation) együttműködve a Huawei Technologies.
Megvannak a Sony World Photography Awards idei nyertesei
A World Photography Organisation egy különleges gálaünnepségen Londonban kihirdette a Sony World Photography Awards 2024. évi nyerteseit. Az immár 17. éve megrendezett díjátadó ünnepség napjaink legjobb fotográfiai alkotásait mutatja be, valamint az elmúlt év legközkedveltebb képeit és történeteit díjazza. A győztes, döntős és shortlistre került képek április 19-től láthatók a Sony World Photography Awards 2024 kiállításon a londoni Somerset House-ban.
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.