Újabb információk szivárogtak ki a PlayStation 3-ról
Az XDR technológiát támogató DRAM gyártók, vagyis a Samsung, a Toshiba, és az Elpida várhatóan egyaránt szállítanak majd XDR-DRAM chipeket a Sony számára, bár hivatalos DRAM szállítóként ezidáig csak az Elpida-t jelentette be a gyártó. A három gyártó 2005 elején kezdi meg az XDR memóriák tömegtermelését, és az év végéig összesen mintegy 20 millió chipet fog előállítani. Ez azt jelenti, hogy a Sony 2005 végéig hozzávetőleg 5 millió PS3-at fog legyártani, amely elég lehet egy erőteljes debütálásra mindhárom fő piaci területen.
2006-ban mintegy 30 millió XDR chipet fog legyártani a három cég, amely meglehetősen alacsony, 7,5 millió PlayStation 3 konzolhoz lenne elegendő. Mindez jóval kevesebb a PS2 kezdeti eladási mennyiségénél, ezért könnyen elképzelhető, hogy a magas technikai specifikációk, mint a Cell processzor alkalmazása, vagy az új DRAM típus használata eleinte korlátozni fogja a konzol szállításait.
Kapcsolódó cikkek
- Az egekbe szöktek a PS3-eladások az árcsökkenés hatására
- Mától olcsóbb a PlayStation 3
- Mobilfunkcióval bővítené a Sony a PSP-t
- Részletek az új Sony PSP-ről
- Japánban ötszörösen alulmaradt a Playstation3 a Wii-vel szemben
- Mozgás- és beszédfelismerés, videó chat PS3-hoz
- Visszavonul a PlayStation atyja
- Májustól Európában is olcsóbb a Sony PSP
- Olcsóbb lesz Amerikában a Sony PSP
- Végre Európában a PS3
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Pörgesd fel az életed a Heineken, a HMD és a Bodega új "unalmas" telefonjával
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony tovább gazdagítja az otthoni moziélményt
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
A Maserati bemutatja a GranCabrio Folgore-t
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.