Távközlési és Informatikai Marketing Fórum - idén hetedszer
A fórum a plenáris ülést követően három szekcióban zajló huszonhat előadásban és két kerekasztal-beszélgetés keretében mutatja be az elmúlt időszak
- marketingstratégiai meggondolásait (pl.: infokommunikációs termékportfólió létrehozása, vevőközpontú üzleti stratégia kialakítása, etikus reklámstratégia)
- piackutatási (pl.: nemzetközi piackutatási trendek, lakossági távközlési fogyasztási szokások, piaci részesedésvizsgálat, ügyfélmozgások, üzleti elégedettségvizsgálat, internethasználati szokások, vezetékes-mobil vevői preferenciák, piacelemzési modellezés), valamint
- marketingkommunikációs eredményeit (pl.: ügyfélportál, internet alapú információszerzés, üzleti vevők kommunikációs megoldásai, online reklám), továbbá
- az ügyfélkapcsolat-menedzsment korszerű megoldásait (pl.: vásárlói szokásokra épített ügyfélmegtartás, korszerű ügyfélkapcsolati rendszer bevezetés, ügyfél-szegmentációs megoldások)
A különböző iparágak szakemberei vitaindítójával kezdődő, szakmai eszmecserét célzó kerekasztal-beszélgetések témái:
„Lokális-globális kommunikácó, avagy egy nyelvet beszélünk?" (vitavezető Mezriczky László - HP Magyarország).
A fórum kapcsán a szakma képviselőiből álló szervezőbizottság ismét pályázatot írt ki az első ízben tavaly meghirdetett és az Ericsson-Westel által elnyert „Az Év Infokommunikációs Üzleti Alkotása" marketingdíjra. A július 18-ai határidőig beérkezett pályázatok győztesét is a fórumon, illetve az azt követő esti fogadással egybekötött díjátadón ismerhetik meg a résztvevők, valamint a sajtó munkatársain keresztül a nagyközönség.
Részletes program a HTE honlapján.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Vita a Vodafone marketingjéről
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google 3,1 milliárd dollárért felvásárolja a DoubleClicket
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat
Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás
Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját. Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt.
Tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól
A HONOR jobbnál jobb hardverrel és szoftverrel teszi izgalmasabbá a fotózást, de a funkciók és lehetőségek kihasználásához érdemes észben tartani pár egyszerű tippet ahhoz, hogy a lehető legszebb képeket készíthessük el.
A csoportos beszélgetéseket összegzi a Rakuten Viber új, MI-alapú funkciója
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális piacvezetője az OpenAI technológiáját felhasználva elindított egy mesterséges intelligenciával vezérelt beszélgetés összegző funkciót. A szolgáltatás a csoportos csevegések olvasatlan üzeneteinél hasznosítható. A több millió felhasználó igényeinek megfelelően kifejlesztett funkció zökkenőmentes és gyors megoldást kínál arra, hogy a csevegésben lévő akár 100 olvasatlan üzenetből a lényeges információkat egy tömör összefoglalóba sűrítse.