Távközlési és Informatikai Marketing Fórum - idén hetedszer

forrás Prim Online, 2003. szeptember 5. 09:16
Szeptember 18-án, a Hotel Helia ad otthont a 2003-ban hetedik alkalommal megrendezett Távközlési és Informatikai Marketing Fórumnak (VII. TIMF).
A HTE idei, a Hírközlési Felügyelet által támogatott rendezvénye-– a korábbiakhoz hasonlóan, de az új lehetőségekre koncentrálva - a marketing, értékesítés és vevőszolgálat területén működő szakemberek együttműködési lehetőségeinek feltárását, a kapcsolatok létrejöttének elősegítését célozza.

A fórum a plenáris ülést követően három szekcióban zajló huszonhat előadásban és két kerekasztal-beszélgetés keretében mutatja be az elmúlt időszak

  • marketingstratégiai meggondolásait (pl.: infokommunikációs termékportfólió létrehozása, vevőközpontú üzleti stratégia kialakítása, etikus reklámstratégia)
  • piackutatási (pl.: nemzetközi piackutatási trendek, lakossági távközlési fogyasztási szokások, piaci részesedésvizsgálat, ügyfélmozgások, üzleti elégedettségvizsgálat, internethasználati szokások, vezetékes-mobil vevői preferenciák, piacelemzési modellezés), valamint
  • marketingkommunikációs eredményeit (pl.: ügyfélportál, internet alapú információszerzés, üzleti vevők kommunikációs megoldásai, online reklám), továbbá
  • az ügyfélkapcsolat-menedzsment korszerű megoldásait (pl.: vásárlói szokásokra épített ügyfélmegtartás, korszerű ügyfélkapcsolati rendszer bevezetés, ügyfél-szegmentációs megoldások)

A különböző iparágak szakemberei vitaindítójával kezdődő, szakmai eszmecserét célzó kerekasztal-beszélgetések témái:

„Marketing szerepe a termékfejlesztésben, az értékesítésben és az ügyfélkapcsolatok menedzselésében" (vitavezető Prónay Gábor - ProCOMpass)

„Lokális-globális kommunikácó, avagy egy nyelvet beszélünk?" (vitavezető Mezriczky László - HP Magyarország).

A fórum kapcsán a szakma képviselőiből álló szervezőbizottság ismét pályázatot írt ki az első ízben tavaly meghirdetett és az Ericsson-Westel által elnyert „Az Év Infokommunikációs Üzleti Alkotása" marketingdíjra. A július 18-ai határidőig beérkezett pályázatok győztesét is a fórumon, illetve az azt követő esti fogadással egybekötött díjátadón ismerhetik meg a résztvevők, valamint a sajtó munkatársain keresztül a nagyközönség.

Részletes program a HTE honlapján.
Kulcsszavak: fórum HTE marketing

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.

2024. április 19. 11:50

Megjelent a világ első unalmas telefonja

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 13:15

Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás

Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját.  Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt. 

2024. április 15. 13:02

Tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól

A HONOR jobbnál jobb hardverrel és szoftverrel teszi izgalmasabbá a fotózást, de a funkciók és lehetőségek kihasználásához érdemes észben tartani pár egyszerű tippet ahhoz, hogy a lehető legszebb képeket készíthessük el.

2024. április 11. 11:38

A csoportos beszélgetéseket összegzi a Rakuten Viber új, MI-alapú funkciója

A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális piacvezetője az OpenAI technológiáját felhasználva elindított egy mesterséges intelligenciával vezérelt beszélgetés összegző funkciót. A szolgáltatás a csoportos csevegések olvasatlan üzeneteinél hasznosítható. A több millió felhasználó igényeinek megfelelően kifejlesztett funkció zökkenőmentes és gyors megoldást kínál arra, hogy a csevegésben lévő akár 100 olvasatlan üzenetből a lényeges információkat egy tömör összefoglalóba sűrítse.

2024. április 10. 21:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09