PopOver: a hirdetők kiútja a beugró ablakok letiltása után?
A netmarketingben óriási szeretetnek örvend a beugró (popup és
popunder) ablakok technikája, de a szörfözők haragja elérte őket és sok
szolgáltató tiltja a használatukat, vagy a működésüket akadályozó
eszközöket terjeszt. A technológia eredeti elterjesztője, Armand Morin,
most újabb tippel állt elő, a PopOver technológiával.
A tények élesebb megvilágításban a következők. Az AOL tagok száma: 35,203,000. Az EarthLink előfizetők száma: 4,989,000. Az Overtur Popup blokkolóját csak az elmúlt hónapban egyedül 84,697 szörföző töltötte le. Ez összesen vagy 40,276,697. Ebből nyilvánvaló, hogy egy technológia fényességére a neten soha nem lehet rászámítani. Ma működik, holnap már nem. Ez van. Csak az segít, ha folyamatosan odafigyelünk a fejleményekre.
A PopOver
A két korábbi poptechnológia lényege, hogy új ablakok nyílnak, ami eleve nagy adminisztrációval jár, de ráadásul a Java scriptek bűn lassan működnek 100 százalékra kiakasztva a legerősebb CPU-kat is (ami a túlhúzottakat akár tönkre is teheti!). Ezért utálták ki a szörfözők és a szolgáltatók, beleértve a klikkcsere szolgáltatóknak már szinte a 95 százaléka. Egyébként már az Avant Browser, ami multiplex ablakkezelést enged meg MS-IE-hez, és ezért még a CPU-időt sem zabálja el úgy, mint egy hasonló böngésző változat, eleve beépítve tartalmazza a blokkolót, és elegánsan számlálja a kiirtott ablakok számát, mellé halk pityegést hallatva. A cikkíró az Avant böngészővel dolgozik, de emellett megtartotta még az Overtur blokkolót is, arra az esetre, amikor csupasz IE-t kénytelen használni, mert az Avant még olykor nem tökéletes (néha el is száll). Ennek ellenére nagyon ajánlható a használata, és nemcsak a popblokkolója miatt. Windows 2003 Serveren is működik, és MAGYARUL(!) is tud beszélni (persze, a háttérben működő angol W2K3-at nem mindenben magyarítja!).
A PopOver technológia használatakor, kézenfekvő módon, nem új ablakban nyílik a föltétlen hirdetendő információ, hanem ugyanabban. Ez ellen egyelőre nincs védelem. Hát, igen, egyelőre. A cikkíró meg sajnálja magát és a szörföző társait, mert megint kereshetünk új ellenszert a kéretlen, és tipikusan a sávszélességet és a CPU-időt hihetetlenül elzabáló hirdetésektől.
Azért a tények, tények, megint. Van tehát egy új hirdetést jobban eladni szándékozó technológia. Ez a webszerkesztőknek a kiút a popblokkolók után. Armand Morin egyelőre bevezető árakról gagyog, ami mindössze 97 USD a PopOver Generator nevű csomagért. Netről fizetve rögtön letölthető. Később állítólag 50 USD-vel drágább lesz. Webszerkesztők alig nélkülözhetik. Hacsak ki nem találják maguk. Morinnak egyébként sok más hasznos webszerkesztési eszköze is van.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Tovább erősít az Adnetwork
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Kulcsszavas eBay reklámok a neten
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában
- Reklámokból finanszírozott, ingyen mobilozás Amerikában
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Ünnepel a Samsung Galaxy Team európai sportolói csapata
Már csak 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44 európai Team Galaxy versenyzőt támogat – olyan sportolókat, akik a játékok során országukat képviselik –, hogy az olimpián is kihozhassák magukból a bennük rejlő lehetőségeket.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat
Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.
Világdöntőben az ELTE programozói
A kontinensviadal bronzérmeseként az Informatikai Kar csapata képviselheti hazánkat az ICPC programozói versenyen 2024 szeptemberében Kazahsztánban.