Samsung: bemutató a csillaghegyi szervizközpontban
Szerviz-bemutatónapot tartottak október 22-én a Samsung Electronics Magyar Rt. csillaghegyi központjában.
Kyu Dam Cho, a hazai vállalat elnöke elmondta, hogy a legjobban növekvő vállalatok világranlistáján a Samsung kilenc helyet ugorva már a 25. A magyarországi vállalat idei belföldi értékesítési terve 30 milliárd forint. Simon Gábor országgyűlési képviselő, az informatikai és távközlési bizottság tagja úgy értékelte a mai átadást, hogy az a minőségi szolgáltatás fejlesztésére szolgáló kicsi, ám fontos lépés. A meghívottak és a sajtó képviselői megtekintették a cég központi alkatrész raktárát is megtekintették, amelyből interneten érkező megrendeléssel a partnerek számára Budapesten egy napon belül elégítik ki az igényeket.
Kapcsolódó cikkek
- Blogolásra is alkalmas a Samsung SGH-L760 3G-s telefon
- Friss Samsung i7 és L74 firmware
- Samsung hibrid kéklézeres DVD-lejátszó 550 euróért
- Sorozatgyártás alatt a 64 GB-os Samsung SSD
- Már három gyártó szállít 1TB-os merevlemezeket
- Friss fejlesztésű Samsung Mobile WiMAX rendszerek
- "Csodás technológia" mobilok a Samsungtól
- 70" Samsung LED LCD tv Dél-Koreában
- A Samsung 1TB-os merevlemezes meghajtókat szállít
- SGH-E590: Újabb designer készülék a Samsungtól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.