Samsung: bemutató a csillaghegyi szervizközpontban

Kovács Attila, 2003. október 22. 20:03

Szerviz-bemutatónapot tartottak október 22-én a Samsung Electronics Magyar Rt. csillaghegyi központjában.
Ez alkalomból ünnepélyes keretek között adtak át öt, országos hálózattal rendelkező Samsung szerviz partnercégnek egy-egy Opel típusú kisebb ún. „dobozos" tehergépkocsit. A szervizkocsik, amelyek vételárának 50%-át a Samsung állta, a cég business-to-business informatikai alapú alkatrész rendszerének elemeként, a 28 órás gyorsszolgálatban működnek majd közre. A következő cégeket szerelték fel ilyen speciális kocsival: Videoton, Oktogon, Fókusz, FotoCam és Gelka.

Kyu Dam Cho, a hazai vállalat elnöke elmondta, hogy a legjobban növekvő vállalatok világranlistáján a Samsung kilenc helyet ugorva már a 25. A magyarországi vállalat idei belföldi értékesítési terve 30 milliárd forint. Simon Gábor országgyűlési képviselő, az informatikai és távközlési bizottság tagja úgy értékelte a mai átadást, hogy az a minőségi szolgáltatás fejlesztésére szolgáló kicsi, ám fontos lépés. A meghívottak és a sajtó képviselői megtekintették a cég központi alkatrész raktárát is megtekintették, amelyből interneten érkező megrendeléssel a partnerek számára Budapesten egy napon belül elégítik ki az igényeket.
Kulcsszavak: Samsung Videoton Opel

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05