Ismét növekedésnek indult az online reklámpiac
Nyugat-Európában újra növekedésnek indult az internetes hirdetési piac, és a szakértők az idei évre már két számjegyű növekedéssel számolnak a területen.
2007-re a hirdetők éves szinten mintegy 1,25 milliárd eurót fognak költeni a webes hirdetésekre a nyugat-európai régióban, derült ki a jelentésből. A nagy sebességű internet-hozzáférések terjedése az elkövetkező években jelentősen erősíteni fogja az online elérések, és webes hirdetések együttes piacát, amely 7,4 százalékos átlagos éves növekedést követően 2007-re már évi 18,1 milliárd eurót fog kitenni.
"A fellendülés jelen minden szektorban érzékelhető" - mondta Robert Boyle, a PWC szórakoztatás- és médiarészlegének európai igazgatója. "A hirdetések piacát az elmúlt néhány évben rendkívül negatívan érintette a világgazdaság visszaesése" - tette hozzá Boyle.
Az online hirdetések piaca 2001 második felében kezdett jelentősen visszaesni, miután az "internetlufi" kidurranása számos internetes társaság számára nehéz, többnyire csak átszervezések, jelentős költség- és létszámcsökkentések árán átvészelhető helyzetet eredményezett.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Amerikai befektető vásárolja meg a Webreklám.hu-t
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google rádiós reklámokat is értékesít
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Termékelhelyezés a digitális technikák segítségével
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...