Az USA-ban stabilan nő az online reklámszektor

Kiss Ádám Zoltán, 2003. november 11. 20:26
Egy friss felmérés szerint az online reklámok területe 2003 első félévében több mint 10 százalékkal nőtt a tavalyi adatokhoz képest, a fő hajtóerő a keresőkhöz csatolt reklámfelületetek bővülése.
Az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers felmérése azt mutatja, hogy így ez már a harmadik egymást követő negyedév mikor folyamatosan nőnek a reklámbevételek. Tényszerűen a 2002-es első félév 2,97 milliárd dolláros forgalmához képest az idei év első felében 3,29 milliárdos összeget sikerült elérni, ami 10,5 százalékos piacbővülést jelent. A 2003-as adatokon belül a az első negyedév 1,63 milliárdos bevételét a második negyedévben 1,7 százalékkal magasabb, 1,66 milliárd dolláros adat követte. Ez a tendenciának tekinthető folyamat egy 2001-ben elkezdődött mélyrepülés végére tesz pontot, elsősorban a most magára találó, keresőkhöz kapcsolt reklámok segítségével. A felmérés készítői szerint szintén fontos szerepet játszik az internet valódi piactérré válása, melynek eredményeképpen növekednek az online árult termékek értékkategóriái, így a forgalmazók is szívesebben költenek reklámra.
Kulcsszavak: reklám marketing

A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el

A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.

2024. április 25. 11:38

Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz

Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.

2024. április 25. 09:56

Az LG 2024-es OLED evo termékei is bizonyítják a vállalat elkötelezettségét a fenntarthatóság mellett

Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust*  szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről**  és szén-dioxid méréséről***  szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.

2024. április 25. 09:42

HMD Pulse: Izgalmas színek és merész design

A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.

2024. április 25. 09:06

A 2024-es Samsung TV-k hatékony MI-funkciókkal fokozzák az otthoni szórakozást

A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.

2024. április 25. 08:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50