Játék a JAVAból
A kihívásra cégek és magánszemélyek egyaránt jelentkezhetnek, azaz bárkinek alkalma nyílik elkészíteni, vagy pályázatában elmondani, hogy melyik az a játék (logikai, akció, sport, stratégiai, stb.), amellyel a legjobban szeretne játszani a telefonján, amelyet legszívesebben elővenne a buszon vagy vonaton, esetleg megmérkőzne ismerősével is.
A pályázónak nem kell feltétlenül programozónak lennie, a versenyben kreatív ötlettel is lehet indulni. A pályázat részletei megtalálhatók a www.verseny.hu oldalon. A honlap minden információt megad a szabályos pályaművek elkészítéséhez, a fórum pedig konzultációs lehetőséget biztosít szakértőkkel és a témába vágó információs linkekből is meríthetnek ötletet a pályázók. A pályaművek beadásának végső határideje 2003. január 10. A díjakat az idén 75 éves Motorola biztosítja, a legjobb játékot vagy ötletet beküldő pályázónak 75.000 Ft üti a markát. A második helyezést elért legjobb játék és ötlet feltöltője 1-1 mobiltelefont, a harmadik legjobb ötlet és játék gazdája pedig értékes ajándékcsomagot nyer. A rendszert a Motorola megbízásából a Pallas Technologies és az AFF (Alkalmazás Fejlesztő Fórum) fejlesztette és működteti.
Kapcsolódó cikkek
- Mától olcsóbb a PlayStation 3
- Szerdán nyit az összezsugorított E3 videojáték-seregszemle
- Asus notesz Intel Core 2 Extreme CPU-val játékokhoz
- A hazai cybervilág legszebb leányzói
- A játékok és a technológia
- Rendhagyó beszámoló egy tehetségkutató programozóversenyről
- Beteggé tesz a Wii
- Erőszakos videójátékban szerepel egy angliai katedrális
- Részletek az új Sony PSP-ről
- Japánban ötszörösen alulmaradt a Playstation3 a Wii-vel szemben
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
A tervezői gondolkodás eszközeivel alakítják a holnapot a Samsung és az EdisonKids kihívásának diákcsapatai
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.