Origo: szeptemberben EBITDA-szintű nyereség
A főszerkesztő elmondta, hogy november 24-én
fennállása óta először több mint egymillióan látogattak el az Origóra. Az eseményen elhangzott, hogy a magyar
on-line hirdetési piac a teljes reklámpiacnak 1,7-2 százalékát teszi ki, s
értéke az idén várhatóan túllépi a kétmilliárd forintot. Az on-line hirdetési piac
az idén 30 százalékkal nő. Az on-line hirdetési piac mintegy 60 százalékán a
Sanoma on-line, az Index és az Origo osztozik, ez utóbbi piacvezetőként.
Az eseményen Mester Sándor, az Origo hirdetési
igazgatója az MTI érdeklődésére nem kívánta részletezni, hogy az Origónak az
idén mennyi lesz a hirdetési bevétele, illetve az egyéb szolgáltatásokból
származó forgalma. Ugyanakkor kifejtette, hogy véleménye szerint az internetes
portálok látogatottsága és az oldalletöltések alapján az on-line reklámpiac
részesedésének reálisan 4-5 százaléknak kellene lennie a jelenlegi 1,7-2
százalékkal szemben.
Az on-line reklámpiac idei 30 százalékos növekedése
kapcsán elmondta, hogy egyre több hirdető ismeri fel az internetes portálok
jelentőségét: így például a távközlési cégek, a pénzintézetek, a biztosítók, az
autóforgalmazók és az utazásszervezők egyre többet hirdetnek az interneten. Mester
Sándor hozzátette: az Origónak az idén több mint 50 százalékkal nő a hirdetési
bevétele.
A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy a széles sáv elterjedése jót tesz az internetes portáloknak, mivel a látogatók egyre hosszabb időt töltenek a világhálón, s egyre gyakrabban keresik fel a portálokat. Míg két évvel ezelőtt egy internetes látogatás alkalmával három oldalt töltöttek le, ma már tizet. Az adatok szerint az elmúlt évben duplájára nőtt az internetezésre fordított idő, ami az idén a várakozások szerint ismét megkétszereződik.
Kapcsolódó cikkek
- Májusban tovább nőtt a szélessávú előfizetések száma
- Fokozottan veszélyeztetett a hazai KKV-k informatikai rendszere
- 2,3 milliárd emberé a 3 milliárd mobil-előfizetés
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Mobil vagy egymillió font?
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Az adathalászat növekedést, a botok előfordulása csökkenést mutat
- Regionális központot nyit Debrecenben a BT
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
A tervezői gondolkodás eszközeivel alakítják a holnapot a Samsung és az EdisonKids kihívásának diákcsapatai
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.