U-commerce a Visától, tavaly 67 milliárd forintot költöttek Magyarországon a külföldiek
A Visa International statisztikai adatai szerint, a 2003. decemberével záródó év során a külföldiek Visa kártyáikkal több mint 179,8 millió dollárt/37,7 milliárd forintot költöttek magyarországi üzletekben, szállodákban, éttermekben és benzinkutaknál, amely 18%-os növekedés jelent az előző évi adatokhoz viszonyítva.
2003-ban Magyarországon a legnagyobb összeget, csaknem 50 millió dollárt/10,4 milliárd forintot az Egyesült Államokból érkező látogatók költötték, mely a külföldiek által elköltött összeg 15,5%-a. Az európai látogatók közül a britek költötték a legtöbbet (37 millió dollár/7,76 milliárd forint), akiket a németek (32 millió dollár/6,7 milliárd forint) majd a franciák (25,2 millió dollár/5,3 milliárd forint) követik a sorban. A kelet- és közép-európai turisták közül a lengyelek és az oroszok „hagyták” Magyarországon a legnagyobb összeget (5 millió dollár/1,05 milliárd forint, illetve 4,5 millió dollár/0,947 milliárd forint). A Központi Statisztikai Hivatal gyorsjelentésének adatai szerint, a külföldiek átlagosan 3,4 napot töltöttek Magyarországon, sok időt fordítva a kulturális és történelmi látnivalók megtekintésére. A leglátogatottabb területek között elsősorban Budapest, a Balaton környéke, valamint Sopron és Kőszegalja környéke szerepelt.
Kapcsolódó cikkek
- Nagy-Britanniában bevezetik az érintőkártyás fizetést
- 3-D Secure: biztonságos fizetés mobiltelefon-kártyával
- Visa: egymás után hetedszer a "világ vezető hitelkártyája"
- A Visa új vezető kinevezését jelentette be
- Mellőzhető a blokk aláírása a Visa új chip-kártyájával
- A magyarok csaknem 1 milliárd dollár értékben vásároltak Visa kártyával
- A Visa kártyák magyarországi térhódítása elérte az EU-s szintet
- Önálló részleget hoz létre Európában a Visa, megszületik a Visa Europe Limited
- A Visa növeli az internetes fizetések biztonságát
- Internetkártya a Visától
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...