Május elsejétől T-Mobile lesz a Westel
Ugyancsak döntöttek az Igazgatóság mai ülésén az osztalék
mértékéről, amely meghaladja a korábbi években kifizetett összeget: a
részvényenkénti osztalék a 2003-as év eredményei alapján 70 Ft részvényenként.
Az igazgatósági ülést alig egy órával követő sajtótájékoztatón a rekordosztalékkal kapcsolatban egyetlen kérdés sem hangzott el, a névváltoztatással kapcsolatban annál inkább. Kérdésünkre, miszerint folytatódik-e a "re-branding", és követi-e a Matáv a Deutsche Telekom négypilléres stratégiáját (T-Com, T-Systems, T-Mobile, T-Online), Straub Elek, a Matáv elnök-vezérigazgatója kijelentette, hogy bár a mai igazgatósági ülésen csak a Westel névváltoztatása került szóba, és nagyon korai lenne akárcsak megbecsülni a további névváltoztatások időpontját, a stratégiai egyeztetések, döntés-előkészítő munkálatok e témakörben is folynak. Ugyancsak kérdések kapcsán hangzott el az is, hogy a névváltoztatás költségeit a T-Mobile Internationel illetve a Deutsche Telekom viseli.
A névváltozás kapcsán nincs tervbe véve tulajdonosváltozás: a Westel százszázalékos tulajdonosa a Matáv marad, ezt mind Straub Elek, mind Michael Günther, a T-Mobile vegyes vállalatok irányításáért felelős vezető, a Matáv igazgatósági tagja megerősítette. Az utóbbi ugyanakkor egy másik kérdésre válaszolva elmondta, hogy a T-Mobile egységes vállalati struktúrában és szemléletben tevékenykedik, amelynél ugyanazokat a dolgokat nem fejlesztik ki két helyen. Ám ez nem újdonság, MMS témában például a világelső Westel már eddig is kompetenciaközpont volt, más témában a brit, harmadikban a német vállalatnál folynak az egész vállalatcsoportra érvényes fejlesztések.
Kapcsolódó cikkek
- A bizalmat leginkább élvező mobilszolgáltató
- MTA és T-Mobile: újabb mobiltársadalom-kutatási kötet
- A három csehországi mobilszolgáltató közül a T-Mobile rendelkezik a legtöbb ügyféllel
- Távozik a T-Mobile-tól dr. Bodnár Zsigmond üzletágvezető-helyettes
- T-Mobile Magyarország: a tavalyihoz hasonló növekedés a cél
- Holnaptól új a T-Mobile szlogenje, és részben az arculata is
- Megőrizte vezető szerepét a T-Mobile
- T-Mobile - sikeres év és integráció 2006-ban
- Távozik a T-Mobile kommunikációs igazgatója
- A Waberer’s stratégiai partnere lett a T-Mobile
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt
Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.
Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat
Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás
Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját. Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt.