A Chello dinamikusan terjeszkedik Közép- és Kelet-Európában
Mint Michaela Adami-Schrott a közép- és
kelet-európai térség Chello-főnöke szerdán közölte: Magyarországon - ahol Lengyelországhoz
hasonlóan négy éve vannak jelen - 46 százalékkal nőtt tavaly az előfizetők száma,
41 300-ra. Csehországban és Szlovákiában - ahol 2003 volt az első működési év -
24 400, illetve 2500 előfizetőre tett szert a cég, amely a következő lépcsőben
Romániát hódítja meg. Ennek egyelőre nincs időpontja. Az ugyancsak ehhez a
régióhoz sorolt Ausztriában tavaly 10 százalékkal 205 800-ra nőtt az előfizetők
száma. A Chellónak teljes európai működési területén összesen 750 ezer előfizetője
volt tavaly.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenesen letölthető téli mp3-válogatás a chello előfizetőinek
- Az EU-bizottság az Európai Bíróság elé viszi a magyar kábeltelevíziós szabályozást
- Új videótartalmak és foci-vb mindentudó a chello.hu-n
- Az UPC Directen az m1 tévécsatorna digitálisan is elérhető
- Madonna exkluzív lemezbemutató koncert a chello internetportálján
- Mennyit számít a TV-nézők életkora?
- Antenna Digital: Új, digitális, "kábel nélküli" kábeltévé-szolgáltatás
- A UPC Magyarország a 4-Play jövőt ígéri
- Sebesebb lesz a chello
- Új tévécsomag a UPC Directen
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt
Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.
Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat
Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás
Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját. Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt.