Online zenei szolgáltatást indít a Sony
Egyre több technológiai vállalat lát fantáziát az internetes zenei portálokban – a Microsoft például őszre tervezi beindítani saját szolgáltatását. A Sony szóvivője bízik abban, hogy a felfutóban lévő piacon számukra is jut majd megfelelő hely, ezáltal pedig lehetőségük lesz szélesebb közönséget elérni termékeikkel. Jelenleg Amerikában az iTunes uralja a piacot 70 millió dalt forgalmazva egy év alatt, míg Európában a Napster áll az első helyen a pénzért kínált digitális zenék területén.
Kapcsolódó cikkek
- Közel megduplázódtak a digitális zeneeladások
- Bezárt az allofmp3.com
- Adásszünettel a zenéért
- A Nintendo piaci tőkeértékben megelőzte a Sonyt
- Flash alapú Zune Wi-Fivel?
- A Nintendo piaci értéke megközelíti a Sony-ét
- Mégis forgalmaz DRM-mentes zenéket az EMI
- Nem fogad el több demó CD-t a Sony BMG
- Igényes Sony Bluetooth fejhallgatók
- Mobilról játssza a zenét a Sony új autórádiója
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: