NHH: működik a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjének Hivatala
Juhász Károly szerint az általa vezetett, jelenleg hat fős
hivatal célja elsősorban nem jogalkalmazói, hanem piacformálási feladatok
ellátása, az egyedi problémák csokorba szedése, a legjobb megoldás megkeresése.
Ehhez és a preventív feladatok megoldásához, adatelemzéshez, kutatásokhoz külső
erőforrásokat is igénybe kívánnak venni. Az első komoly bejelentést máris
megkapták, ez a betárcsázós internettel, illetve modemekkel, a kéretlen nagy távolságú
nemzetközi internet célú hívásokkal, és az annak megelőzését szolgáló
nemzetközi híváskódolások kérési lehetőségével kapcsolatos. Tervei szerint
nemsokára (megjelenési időpont meghatározása nélkül) a hazai mobiltelefon
szolgáltatások összehasonlító díjtáblázatával is megjelenik az új hivatal. A
postai panaszok bejelentése, kivizsgálása és lehetőség szerinti megoldása is
ezentúl az NHH-ban Juhász Károlyhoz, illetve hivatalához tartozik. A
Versenyhivatallal (GVH) és a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséggel (FVF) is szoros
a munkakapcsolat, a panaszok továbbítása, illetve onnan való fogadása is
lehetséges - mondta Juhász Károly.
A Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjének Hivatala
(HFJKH) közvetlenül elérhető telefonon, faxon és/vagy e-mail segítségével.
Minden bejelentett panaszt kivizsgálnak és (kötelező határidő nélkül) írásban
adnak választ. Az elérhetőségek: Telefon: 4577-141; Fax: 4577-105; Mail:
hfjkh@nhh.hu
Kapcsolódó cikkek
- DVD-szabványok miatt pereli az LG a Quantát
- Előfizetői szerződések: lesújtó tapasztalatok
- A kartellügyek közel kétmilliárdot hoztak az EU-nak
- Megjelent az EU rendelete a roamingról
- Adásszünettel a zenéért
- A fájlcserélők miatt olcsó a kukorica
- Májusban 42 ezerrel nőtt a hazai mobil-előfizetők száma
- Tovább megőrizné az adatokat a Google
- 2009-től digitális átállás, döntött az Országgyűlés
- Jogtalanul gyűjt adatokat az FBI
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat
Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás
Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját. Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt.
Tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól
A HONOR jobbnál jobb hardverrel és szoftverrel teszi izgalmasabbá a fotózást, de a funkciók és lehetőségek kihasználásához érdemes észben tartani pár egyszerű tippet ahhoz, hogy a lehető legszebb képeket készíthessük el.
A csoportos beszélgetéseket összegzi a Rakuten Viber új, MI-alapú funkciója
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális piacvezetője az OpenAI technológiáját felhasználva elindított egy mesterséges intelligenciával vezérelt beszélgetés összegző funkciót. A szolgáltatás a csoportos csevegések olvasatlan üzeneteinél hasznosítható. A több millió felhasználó igényeinek megfelelően kifejlesztett funkció zökkenőmentes és gyors megoldást kínál arra, hogy a csevegésben lévő akár 100 olvasatlan üzenetből a lényeges információkat egy tömör összefoglalóba sűrítse.