Új Média Divízió alakul a Sanoma Budapest Rt.-nél
A nyomtatott termékeket korábban kezelő Szórakoztató Lap Divízió és Üzleti Lap Divízió egyesül és a jövőben Magazin Divízió néven menedzseli a Sanoma Budapest jelenlegi 28 kiadványát és az új lapindításokat. Az elmúlt 5 év folyamán a Sanoma Budapest Rt. fejlesztette internetes üzletágát, amelynek első lépése a Startlap.hu portál megvásárlása volt 1999-ben. A FigyelőNet és a Nők Lapja C@fé portálok elindításával, illetve a lapokhoz kapcsolódó, több mint 20 weboldal fejlesztésével a Sanoma Budapest jelentős internetes tartalomszolgáltató vállalattá vált Magyarországon. A jelenlegi átszervezés célja, hogy a fő profilját képező magazinkiadás mellett a cég nagyobb figyelmet és energiát fordíthasson a stratégiailag egyre fontosabbá váló digitális tevékenységére is. Az Új Média Divízió vezetője Gerentsér Imre lesz, aki korábban üzleti divízió igazgatói pozícióban dolgozott a Sanománál. A Magazin Divíziót pedig továbbra is Ruszkai Nóra vezérigazgató-helyettes irányítja a lapigazgatók segítségével. A közeljövőben a lapigazgatók köre is bővülni fog az új lapindítások miatt.
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új internetes hírportál indult Békésben
- Internetes szerzőijog-védelmi szolgáltatást vesz igénybe az AP hírügynökség
- Növekvő netcenzúra világszerte
- Mobil tévézésben még elsők lehetünk
- A digitalizáció esélyt ad az új médiapolitikára
- Kelemen László lett az "Év információbiztonsági újságírója"
- MTE- kerekasztal az audiovizuális média-szolgáltatási irányelvről
- Háromdimenziós világháló: az űrben terjeszkedik az internet
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: