PollenSMS: egy lépéssel a pollenek előtt

Kiss Ádám Zoltán, 2004. június 6. 19:33
2004 júniusában újra elindul az a hasznos szolgáltatás, amely az allergiásokat segíti kínzó tüneteik csökkentésében, valamint naprakész információkat nyújt az orvosok számára az allergiában szenvedő betegek kezelésével kapcsolatban.
A felső légúti allergiás tünetek (orrfolyás, viszketés, könnyezés, tüsszögés) akkor csillapíthatók hatékonyan gyógyszeres úton, ha a kezelést a tünetek kialakulása előtt megkezdjük. De ki tudja, hogy mikor kezdődik a polleninvázió? A PollenSMS aktuális információival előre jelzi a várható veszélyt, az allergiától szenvedő betegek valamint a szakemberek, az orvosok mobiltelefonjaikra rendszeresen kaphatnak értesítést, és e-mail érkezik hozzájuk az éppen virágzó növények virágporainak koncentrációjáról az ÁNTSZ heti frissítésű adatai alapján. A szolgáltatás személyre szabott és rugalmas: mindenki maga állítja be, hogy az ország mely területére, illetve mely növények pollenadataira kíváncsi és mindezt milyen gyakorisággal szeretné tudni. A rendszer rugalmasan alkalmazkodik a változásokhoz is: előzetes kérésre, utazás esetén, az ország területén belül, a megváltozott helyszín adatait is szolgáltatja.

A szolgáltatás igénybevételéhez a http://www.pollensms.hu honlapra kell ellátogatni regisztráció céljából. Ott magunk állíthatjuk be a kívánt információt és az SMS-értesítés gyakoriságát. A honlap minden olyan információt és szolgáltatást tartalmaz, amely az érintettek érdeklődésére tarthat számot: konzultálhatunk egy allergológus-tüdőgyógyász szakorvossal, a témába vágó könyveket kereshetünk on-line könyvesboltokban, átfogó pollenjelentést kaphatunk az egész ország területére nézve, sőt fényképen is megismerkedhetünk a "bűnösökkel" vagyis azokkal a növényekkel, melyeket ajánlott elkerülnünk.

A szolgáltatás egyik legfontosabb része az előrejelzés. A felső légúti allergiás tünetek ugyanis akkor csillapíthatók hatékonyan gyógyszeres úton, ha a kezelést a tünetek kialakulása előtt megkezdjük. A már kifejlődött tüneteken kevesebbet segítenek a gyógyszerek. Így ez a szolgáltatás sokat tehet a szénanáthás betegek tüneteinek enyhítésére.
24 órás ügyfélszolgálat: 06/30/587-8300

A rendszert a Pallas Technologies fejlesztette és működteteti. A Pallas Technologies mobilkommunikációs igények kiszolgálására szakosodott, az ehhez szükséges szoftvert, hardvert és kommunikációs csatornát biztosítja.
Kulcsszavak: mobilszolg egészségügy

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05