2. PHP RoadShow, Tiszaújváros
Időpont: 2004. augusztus 21., szombat
Jelentkezés, regisztráció: A rendezvényre történő jelentkezésre később lesz lehetőség.
PHP Roadshow
Az Első Magyarországi PHP Konferencia után merült fel a szervezőkben a PHP Roadshow ötlete. A rendezvénysorozat célja, hogy minél szélesebb körben népszerűsítse a PHP nyelvet, valamint kialakítsa és erősítse a helyi közösségeket. További cél volt, hogy a konferenciáról már jól ismert előadók a helyi szakemberekkel karöltve tartsanak előadásokat. Az első ilyen rendezvény Duanújvárosban nagy sikerrel zajlott.
Az Első és Második Magyarországi PHP Konferencia
2003-ban szerveztük az Első Magyarországi PHP Konferenciát, melyet egy évvel később a második követett. Ezen rendezvények sikerét igyekszünk az ország más részein is tovább vinni. A 2003-as, illetve a 2004-es konferenciák oldalai archívumként továbbra is elérhetőek.
Kapcsolódó cikkek
- Egészséget, életminőséget segítő ambiens rendszerek
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- ECDL a szakképzésben - kölcsönös átjárhatóság
- Alföldi: digitális esélyegyenlőség a zászlón
- Systems' Day konferencia - először
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.