Az Amazon megvásárolta a legnagyobb kínai internetes áruházat
Milkovits Gábor, 2004. augusztus 21. 13:55
A világ legjelentősebb internetes kereskedelmi vállalkozása már hónapok óta tervezte a kínai befektetést, amelynek elsősorban hosszú távú előnyei lehetnek a társaság számára. Kína a felhasználók száma alapján már ma is a világ második legnagyobb internetes piaca - az év végére 111 millió internetezővel számolnak -, elemzők szerint pedig az ország online kereskedelmi forgalma 2005-ben elérheti a 16 milliárd dollárt. Az Amazon a Google, a Yahoo és az eBay után a negyedik nagy amerikai internetes cég, amely jelentős befektetést eszközöl a távol-keleti ország dinamikusan növekvő piacán.
A Joyo-t 2000-ben alapították és elsősorban könyvek, hanghordozók és játékok internetes kereskedelmével foglalkozik. A folyamatosan komoly árengedményeket kínáló oldal népszerűsége nagyban megugrott 2003-ban, amikor a SARS járvány következtében kitört pánik miatt több millió kínai a zsúfolt üzletek helyett az online vásárlást választotta.
A Joyo-t 2000-ben alapították és elsősorban könyvek, hanghordozók és játékok internetes kereskedelmével foglalkozik. A folyamatosan komoly árengedményeket kínáló oldal népszerűsége nagyban megugrott 2003-ban, amikor a SARS járvány következtében kitört pánik miatt több millió kínai a zsúfolt üzletek helyett az online vásárlást választotta.
Kapcsolódó cikkek
- Szárnyal az Amazon
- Az Amazon veszítgeti profitját
- Milliárdos bevételt vár új szoftverétől a SaveAs Kft.
- Csökkent az Amazon.com nyeresége
- A KarstadtQuelle internetes forgalma átlépte a kétmilliárd eurót
- Axelero Marketline - tavaly 18 százalékkal nagyobb forgalom
- (Net)piaci rekordok
- Rekordok az Amazonnál
- Megsokszorozta nyereségét, ám így is alulteljesítette a várakozásokat az Amazon
- Amazon.com - vártnál gyengébb negyedéves teljesítmény
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
2024. április 19. 16:59
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
2024. április 19. 13:24