World Cyber Games 2004 magyar selejtező a Campona-ban

forrás Prim Online, 2004. augusztus 23. 21:40
A World Cyber Games (WCG) az elmúlt 4 évben a világ legnagyobb e-sport rendezvényévé nőtte ki magát. A negyedik magyar selejtezőt a Samsung Electronics Magyar Rt. támogatásával 2004. augusztus 27-29. között rendezik meg a Campona Bevásárlóközpontban.
Az 500 versenyző több mint 50 órán keresztül méri össze tudását a különféle számítógépes játékokban. A magyar selejtező győztesei 60 ország 700 legjobb játékosával küzdenek meg októberben, a 400 ezer dollár (80 millió HUF) összdíjazású világversenyen a San Francisco-i Bill Graham csarnokban.

A magyar válogatott a következő versenyszámok győztesei közül kerül ki:

* Half Life: CounterStrike: csapat (5 vs 5)
* StarCraft: BroodWar: egyéni
* Unreal Tournament 2004: egyéni
* WarCraft III.: Frozen Throne: egyéni
* Fifa Soccer 2004: egyéni

"Az elmúlt négy év alatt többek között a WCG-nek köszönhetően a számítógépes játékipar jól jövedelmező üzletággá vált és Dél-Koreában a számítógépes játékok már egyfajta nemzeti sporttá váltak. Hasonló trend észlelhető hazánkban is. A világranglistán eddig elért legjobb eredményünk: 12. hely. Hazánkban elsősorban a 14-20 közötti korosztály tagjai foglalkoznak rendszeresen a számítógépes játékokkal. A WCG történelme során a legfiatalabb résztvevő 8, míg a legidősebb 62 éves korában csatlakozott hozzánk." - mondta Szigetvári József, az IDG Magyarországi Lapkiadó lapigazgatója, a verseny főszervezője.

A verseny alatt számítástechnikai cégek kiállításai és a Samsung Electronics Magyar Rt. házimozi szoba várja az érdeklődőket.
Kulcsszavak: verseny játék

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A múlt feltárása, a jövő segítségével!

Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!

2024. április 15. 18:46

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50