IHM fórum a távol-keleti térséggel folyó ICT együttműködés erősítésére
Ázsia@Magyarország Információs Társadalom Fórum
Az Ázsia@Magyarország Információs Társadalom Fórum az IHM tervei szerint egy évente megrendezésre kerülő rendezvénysorozattá válik. A Fórumon az IT és a hírközlés terén elért kormányzati eredmények bemutatása mellett fontos cél a vállalati együttműködés elősegítése, és a befektetési lehetőségek kölcsönös feltérképezése. A rendezvény célközönsége így elsősorban a kormányzati és az üzleti szféra, másodsorban a tudományos, kutatói területek képviselői.
A Fórum kormányzati és üzleti szekcióból áll. A rendezvény első napján a meghívott miniszterek kormányzati előadások keretében mutatják be országuk Információs Társadalmának helyzetét, különös tekintettel a stratégiai célokra, K+F programokra és fejlesztési projektekre. A Fórum második része az üzleti szektor vezető képviselőinek találkozója. Ennek középpontjában az eKormányzat, telekommunikáció és informatikai eszközök előállítása áll. A rendezvény az IVSZ-szel, az ITDH-val, valamint az IT Kht-val szoros együttműködésben valósul meg.
Kapcsolódó cikkek
- NETWORKSHOP 2007 - Informatikai konferencia
- A lakosság 89 százaléka elérheti a széles sávot
- Tárgyalás az internet jövőjéről Genfben
- NJSZT-kongresszus Győrben
- Információs Társadalom - nincs más választás!
- NJSZT 2006: Információs társadalom – nincs más választás!
- A szélessáv terjedése fontos versenyképességi tényező
- Szakmai konferencia és ingyenes programok a szélessáv jegyében
- Szélessáv Napja és szélessávkereső az internet hazai elterjedéséért
- Nyugat-Dunántúl: 75,1 százalékos szélessávú internet lefedettség
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: