A Vivendi Universal forgalma csökkent, de kevésbé a vártnál

MTI Sajtóadatbank, 2004. november 10. 09:06
A francia Vivendi Universal távközlési és médiavállalat bevétele a harmadik negyedben 4,703 milliárd euróra csökkent az egy évvel korábbi 5,903 milliárdhoz képest, meghaladva az átlagosan 4,571 milliárd eurós elemzői várakozásokat. Azonos vállalatszerkezetre és a folytatódó tevékenységekre számolva a forgalom 6 százalékkal nőtt.
Ezzel az első kilenc hónap forgalma 16,09 milliárd euróra fogyatkozott a tavalyi első kilenchavi 18,27 milliárdról. A harmadik negyedben a távközlési és a zenekiadó részleg forgalma nőtt, a Canal Plus tévécsatornáé csökkent. A Vivendi Universal májusban zárta amerikai szórakoztatóipari részlege, benne a hollywoodi Universal filmgyár eladását az amerikai NBC tévének, 3,65 milliárd dollárért és 1,7 milliárd Vivendi-adósság átvállalásáért.
Kulcsszavak: Vivendi Universal

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09