Microsoft Navision a Renault Trucks-nál
A 60. bevezetéshez érkezett a MultiSoft
A látszatra egységes, valójában azonban igen sokrétű és szerteágazó eladási és beszerzési csatornák indokolták az ERP rendszer bevezetését. A cég a Navision főkönyvi, vevők és szállítók, és a tárgyieszköz-nyilvántartási moduljait használja majd, valamint a MultiSoft által a rendszerhez fejlesztett házipénztár bővítményt. A Renault Trucks nemzetközi dealer management rendszerét is a Navision-höz illesztik.
A döntést a magas minőség, és a kiváló szervizháttér mellett az is támogatta, hogy a Renault Trucks dealereinél Európa-szerte több országban is Navision segítségével folyik a könyvelés. A szoftvert egyébként a már meglévő dealer management rendszerrel párhuzamosan használják majd.
Az első bevezetés 2004. november végén kezdődött, és az éles üzem már január elsején indul. Látható tehát, hogy a kiépítési folyamat nem tart tovább egy hónapnál - tette hozzá Kelemen Gábor, a MultiSoft Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.