Csúcstechnológiai kommunikációs beruházás a MÁV-nál
A pályázatot végül a Matávcom nyerte, alvállalkozója a KFKI Csoporthoz tartozó LNX Hálózatintegrációs Rt.-vel, a contact center technológiáját pedig az Avaya eszközei adták.
Olyan magas színvonalú beruházásról van szó – nyilatkozta Gáll Tamás, az Avaya kereskedelmi igazgatója –, amelyből nem sok van az országban, és a világ call centeres technológiájának csúcsát jelenti. A MÁV új ügyfélközpontjának dolgozói ergonomikus környezetben dolgozhatnak anélkül, hogy a rendelkezésre álló technikából bármi szűk keresztmetszetet jelentene a munkájuk során. Egyúttal a vasúttársaság lehetőséget teremtett arra, hogy IC helyfoglalásait, belföldi és nemzetközi tudakozóját világszínvonalra fejlessze.
A kiépített rendszer egyidejűleg 40 operátor számára jelent munkahelyet, de ez korlátlanul bővíthető. A kivitelezés során 100 százalékban IP technológiára rendezkedtek be, ami lehetővé teszi a hívásmenedzsment, és interaktív beszéd-megválaszoló rendszerek használatát, illetve az egységesített e-mail, fax és telefonos megkeresések párhuzamos, konvergens kezelését – mondta el Kirsch Attila, az Avaya szakértője.
Természetesen a működtetést támogató műszaki személyzet rendelkezésre állása igen magas szintű, hiszen egy ilyen forgalmú és jelentőségű call centernél egy komolyabb, elhúzódó fennakadás nem megengedhető. A kivitelezők a biztonságra is nagy gondot fordítottak. Az IP forgalom titkosított, amit az is indokol, hogy a dolgozói munkahelyek és az informatikai központ nem egyazon helyszínen van, s a két helyszín között folyamatos az adatforgalom.
A vasúti call centerek megvalósítása egyébként nem jelent újdonságot az Avaya szakemberei számára, hiszen a cég nemzetközi szinten számos ilyen központot hozott már létre. Kiemelkedő viszont abból a szempontból, hogy az Avaya – miként természetesen a többi résztvevő is – technológiájának legjavát és legkorszerűbb elemeit építette be ebbe a projektbe.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Befejeződött a sztrájk a Deutsche Telekomnál
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat
Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás
Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját. Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt.
Tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól
A HONOR jobbnál jobb hardverrel és szoftverrel teszi izgalmasabbá a fotózást, de a funkciók és lehetőségek kihasználásához érdemes észben tartani pár egyszerű tippet ahhoz, hogy a lehető legszebb képeket készíthessük el.
A csoportos beszélgetéseket összegzi a Rakuten Viber új, MI-alapú funkciója
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális piacvezetője az OpenAI technológiáját felhasználva elindított egy mesterséges intelligenciával vezérelt beszélgetés összegző funkciót. A szolgáltatás a csoportos csevegések olvasatlan üzeneteinél hasznosítható. A több millió felhasználó igényeinek megfelelően kifejlesztett funkció zökkenőmentes és gyors megoldást kínál arra, hogy a csevegésben lévő akár 100 olvasatlan üzenetből a lényeges információkat egy tömör összefoglalóba sűrítse.