A Reuters új partnerségi programmal erősíti Messaging szolgáltatását
A pénzügyi szolgáltatási szektor néhány társaságát a felügyelő hatóságok - így a SEC és a NASD - kötelezte arra, hogy naplózza és figyelje az azonnali üzeneteket és adott esetben elcsípje azokat. Más társaságok önszántukból irányítják és ellenőrzik a vállalati kommunikációt, hogy az megfeleljen a belső vállalati szabályozásnak.
A Compliance Partner Program lehetőséget ad a Reuters Messaging szolgáltatások és megoldások felhasználóinak arra, hogy figyelemmel kísérjék a szolgáltatáson folyó forgalmat. A Compliance Partner Program tartalmazza a Reuters jelenlegi naplózási termékét is. A
Reuters Messaging felhasználói az új programból akként is profitálhatnak, hogy biztosak lehetnek üzeneteik megfelelő és alapos ellenőrzésében, s így az üzenetekkel kapcsolatos kockázatok minimalizálódnak.
A kapcsolat a Reuters és partnerei között teljességgel jogos és ellenőrzött. Következő lépcsőfokként a Reuters egy ellenőrző termékkel tovább szélesíti kínálatát, s ezt host-bázison teszi elérhetővé.
David Gurle, a Reuters alelnöke és az együttműködésen alapuló szolgáltatások üzletág vezetője elmondta: A Reuters ereje azon alapul, hogy képes a gyors, biztonságos, előzékeny és megbízható kommunikációt integrálni már meglevő pénzügyi szolgáltatásaiba. Célunk az, hogy termékajánlataink megerősítésével megjavítsuk a végfelhasználók elérését. A Compliance Partner Program megadja felhasználóinknak azt a rugalmasságot, hogy megbízható környezetben, harmadik félként megjelenő vendorokkal monitorozzák és figyeljék a Reuters Messaging rendszeren zajló forgalmat. Örülünk annak, hogy partnereink között tudhatjuk az iparág nagy gyakorlattal rendelkező vezető szereplőit.
Octavio Marenzi, a Celent vezérigazgatója közölte: Az egyre szigorodó szabályozási környezetben, a törvényi szankciók elkerülése érdekében a pénzügyi intézményeknek gyorsan meg kell találniuk az azonnali üzenetek naplózásának és auditálásának lehetőségeit. A Reuters Messaging egyike maradt azon néhány szolgáltatásnak, amely segít az Enterprise felhasználóinak e követelmények teljesítésében.
Kapcsolódó cikkek
- Aktuális trendek a kockázatkezelési piacon
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- NEON: pénzügyi irányítási szoftvercsomag a CODA-tól
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Érintőképernyős IBM-kasszák egyedülálló szoftverrel a Praktikernél
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.