IHM - HTEC: Lehet-e sikert elérni az amerikai piacon?
Az IHM és a Magyar Technológiai Központ (HTEC) közös rendezvénye
A külföldi piacra lépéshez a kormányzat erős hátteret nyújt az informatikai képviseleti hálózat kiépítésével. Az amerikai Magyar Technológiai Központ (HTEC) közreműködésével az elmúlt egy évben nyolc nyertes pályázó tett érdemi lépéseket az amerikai piacon. A következő állomás a shenzheni (Kína) iroda megnyitása lesz idén ősszel. Az ázsiai hídfőállás kiépítésében részt vesz az IVSz és az Ázsia Klub is.
G. H. Walker, az USA magyarországi nagykövete gratulált az amerikai piacon megjelent magyar cégeknek. Véleménye szerint a magyar vállalatok sikeresek lehetnek az Egyesült Államokban. A magyar szakemberek szakmailag felkészültek, s az általuk megcélzott kis vállalatok piaca igen prosperáló, nemzetgazdasági súlya jelentős.
Az amerikai piac felé nyitó cégek eltérő piaci stratégiát alkalmaznak. A ScanSoft-Recognita sikeres partnerkapcsolatai révén egy felvásárlás eredményeképpen erősödött meg az amerikai piacon, a FreeSoft az első sikeres üzletkötések után hamarosan képviseletet nyit az Egyesült Államokban, az AITIA pedig a HTEC segítségével már létrehozta kinti irodáját.
Dr. Földesi István, a HTEC USA igazgatója a konferencia zárszavában elmondta, a HTEC folytatja megkezdett munkáját az amerikai majd shenzheni központokban. Tovább bővíti kapcsolatrendszerét, támogatja a cégeket az amerikai cégalapításban, marketing tevékenysége révén segíti a magyar informatikai cégek ismertségének növelését.
Kapcsolódó cikkek
- Amerikai üzleti kapcsolatfejlesztés magyar IT vállalatokkal
- Informatikai és távközlési albizottság létrehozását kezdeményezi a Fidesz
- Magyar vélemény szerint az elektronikus kapcsolattartás védelmére kell koncentrálni az EU-ban
- A szélessáv terjedése fontos versenyképességi tényező
- Digitális műsorszórás - Magyarország 6-8 országos sávot szeretne
- Szakmai konferencia és ingyenes programok a szélessáv jegyében
- Magyar informatikai vállalatok az amerikai piacon - avagy piacra lépés amerikai és magyar szemmel
- 2011-re minden háztartás elérheti a széles sávot
- Szélessáv Napja és szélessávkereső az internet hazai elterjedéséért
- Nyugat-Dunántúl: 75,1 százalékos szélessávú internet lefedettség
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.