A szín üzlet

1999. október 14. 12:39
"Azok az üzleti vállalkozások - a kis- és középméretűektől a multinacionális nagyvállalatokig -, amelyek nem ismerik fel a színek jelentőségét üzleti dokumentumaikban, éves szinten akár dollármilliókat is veszíthetnek. Mindezzel veszélybe sodorhatják ügyfeleik hűségét, az új üzleti lehetőségeket és működésük hatékonyságát is."
Erre figyelmeztetett Pierre Danon, a Xerox Europe elnöke. Danon, a Xerox Europe által a múlt héten Hamburgban rendezett Power Color road-show-t ezekkel a szavakkal bocsátotta útjára: "A mai feszült, versennyel terhes üzleti környezetben a vállalkozások módot keresnek a költségcsökkentésre, valamint a bevétel és a piaci részesedés növelésére. Ha a stratégiai szempontból fontos dokumentumok előállítása terén is átállunk a színes termékekre - a direct-mail- és a marketingkiadványok mellett a biztonsági előírásokra, technikai kézikönyvekre és számlákra -, költségeinkben és bevételeinkben egyaránt érezni fogjuk ennek hatását.

Hogy csak egy példát említsek, minden vállalkozás állít ki számlákat és kivonatokat. A Xerox által végzett kutatások rámutattak, hogy a színeket tartalmazó számlákat 30%-kal gyorsabban egyenlítik ki - gondoljuk csak végig, milyen hatása van ennek a vállalkozás likviditására, különösen a hitelkártyával foglalkozó és a telekommunikációs cégek esetében.

A kisebb vállalkozások számára a cash-flow még fontosabb. Előfordul, hogy kis vagy újonnan indult vállalkozások likviditási problémák miatt szűnnek meg. A színes számla olcsó és egyszerű megoldást kínál erre a problémára - mondta Danon.

A színes dokumentumok új üzleti elvárásokat teremtenek, és lehetővé teszik, hogy az emberek hatékonyabb módon osszák meg ismereteiket egymással. A szín 82%-kal megnöveli azt az időt, ameddig az olvasó képes odafigyelni és visszaemlékezni arra, amit olvasott.

A színes dokumentumokat 80%-kal többen olvassák el, így biztosítani lehet, hogy a termékútmutatókat megismerjék. Ez elősegíti, hogy az ügyfelek megértsék, hogyan is kell a terméket működtetni, csökkentve a szükségtelen szervizhívások számát, ami idő- és pénzmegtakarítást eredményez.

A színes dokumentumok 80%-kal csökkentik a kereséssel eltöltött időt. A szerződések, biztosítási kötvények és más egyéb hosszú dokumentumok érthetőbbé tehetők a lényeges részek színekkel történő kiemelésével, ami csökkenti az ügyféllátogatások számát, és növeli a vállalkozás általános hatékonyságát.

Kulcsszavak: Xerox trend

Ezek a legújabb trendek a használtautó-piacon

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben? 

2024. április 18. 19:01

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Használt autót webshopból?

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben? 

2024. április 18. 15:28

Megjelent a világ első unalmas telefonja

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 13:15

A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját

A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit. 

2024. április 18. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09