WCG 2005 - Kihirdették a World Cyber Games szabályait
A leglényegesebb változások egyike tavalyhoz képest az, hogy az új szabályzat kiterjeszti a bírók hatáskörét a vitás mérkőzések tekintetében. Amennyiben egy mérkőzés valamilyen váratlan esemény miatt szakad félbe, vagy vita alakul ki a felek között a végeredményt illetően, a bírónak joga van a mérkőzés visszajátszása alapján győztest hirdetni, vagy új mérkőzést elrendelni.
A módosítások azt célozzák, hogy mind a játékosok, mind a nézők számára szórakoztatóbbak legyenek az összecsapások. A Counter-Strike játék esetében például a versenyzők harminc, egyenként kétperces kört játszanak, az eddigi huszonnégy két és fél perces kör helyett. A szervezők úgy gondolják, ez az új szabály izgalmasabb meccseket ígér a nézőknek. A játékosok kívánságának megfelelően a Halo2-ben az idén a versenyzők már "páros mérkőzésben" is összemérhetik tudásukat, ami két-két játékos küzdelmét jelenti. A FIFA Soccer 2005 versenyszámban Open Square Style stadionban folynak majd a focimeccsek az eddigi Home and Away helyett, és a viadalokat egyetlen meccs dönti el. A Need for Speed című játékban pedig a résztvevők saját irányítóeszközeiket is használhatják.
A Starcraft nevű játékhoz a WCG három hivatalos térképet is kibocsátott, és a Warcraft III játékosai szintén egy új térképet is használhatnak majd. Előbbiben a WCG Gaia, a WCG Estrella és a WCG Paranoid Android, utóbbiban az Echo Isle használható plusz játéktérként.
Az új szabályzat értelmében azok a versenyzők is részt vehetnek a bajnokságon, akik eddig fiatal koruk miatt ezt nem tehették meg. Ők szülői engedéllyel az idén bármely versenyszámban elindulhatnak. A most kihirdetett módosítások alkalmazása minden részt vevő ország számára kötelező, mind az elődöntők, mind pedig az országos döntők lebonyolítása során. Ugyanezek a szabályok adják a Szingapúrban, 2005 novemberében rendezendő világbajnoki döntő kereteit is.
A World Cyber Gamesről:
A World Cyber Games a világ elektronikusjáték-kultúrájának egyik legnagyobb eseménye (www.worldcybergames.com). A sorozat 2000-ben indult azzal a céllal, hogy a közös játék segítségével a világ népei közötti megértést erősítse. Azóta is minden évben megrendezik a versenyt. A WCG mára az egyik legrangosabb és minden bizonnyal a legnagyobb pénzdíjat kínáló számítógépesjáték-rendezvénnyé nőtte ki magát. Az idén a bajnokság novemberi döntőjére Szingapúrban kerül sor.
Kapcsolódó cikkek
- Sorozatgyártás alatt a 64 GB-os Samsung SSD
- Már három gyártó szállít 1TB-os merevlemezeket
- Asus notesz Intel Core 2 Extreme CPU-val játékokhoz
- Friss fejlesztésű Samsung Mobile WiMAX rendszerek
- "Csodás technológia" mobilok a Samsungtól
- A hazai cybervilág legszebb leányzói
- A játékok és a technológia
- Rendhagyó beszámoló egy tehetségkutató programozóversenyről
- 70" Samsung LED LCD tv Dél-Koreában
- A Samsung 1TB-os merevlemezes meghajtókat szállít
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: