Média Hungary 2005: A digitális forradalom újrafogalmazza a közszolgálatiságot?
A konferenciát a brit Charles Fletcher előadása nyitja, amelynek témája a közszolgálatiság 1997 előtt és ma azaz mit jelent mindez a digitális korban. Charles Fletcher Skóciában és világszerte több oktató kurzust, tanácsadó irodát hozott létre, menedzselt, valamint műsorszóró, média tanácsadó irodákat működtetett főleg Közép-, Kelet- és Dél-Európában; nagy szerepet vállalt a Balkánon és a régióban indítandó rádiós hírműsorok és műsorcserés hálózatok létrehozásában, valamint rádiós szolgáltatásokat indított el Afganisztánban.
Ezt követően Mark Pesce a Sydney-i AFTRS Egyetem professzora fejti ki elméletét arról, hogy a médiaipar világméretű konszolidációja ahhoz vezetett, hogy a közszolgálati műsorszolgáltatók nagy része egyre kevesebbet foglalkozik a közérdekkel.
További tervezett előadás és kerekasztal beszélgetések:
DTV: Qui prodest? Kik a zászlóvivői a digitális tévének? Állami felelősségvállalás a digitalizáció elterjesztésében
Hová tűnik a klasszikus reklámszpot?
A média szerepe a politikai botrányok kialakulásában
Ügyféluralom vs. Innovatív megoldások
Szerkesztési és elvi különbségek a közszolgálati és és kerekedelmi hírműsorokból
A média hatása a demokráciára papíron és a valóságban
Termék elhelyezés a műsorokban és egyéb értékesítési módszerek
A felelős törvényhozás?! Az államilag támogatott / finanszírozott demokrácia. Állami vagy közszolgálati a tévé illetve a rádió?
Hogyan költök, mire költök? A reklámbüdzsé felosztása
A frekvencia halála?! Letöltési trendek
Nézői szokások és preferenciák a digitális korban.
Ki fogja a mit nézni, a min?
A BBC flexibilis televíziója
Üzleti modellek az információs trafikban
Kit érdekel Győzike?
Újságírói és politikai "terror" a média segítségével. Ki lehet újságíró ma Magyarországon?
A hír és a vélemény. Mit szabad és mi szent?
Meddig hívhatlak televíziónak? Mikortól hívhatom az „adást” audiovizuális jelfolyamnak?
Lehet-e a konvergenciát szabályozni?
A "Legkedveltebb magyar márka" díjat is átadják 2005. május 24-én a Média Hungary-n a Superbrands egyetértésével
A Magyar Reklámszövetség honlapján (www.mrsz.hu) szavazhat a szakma és a nagyközönség május 18-ig arról, hogy melyek a legkedveltebb magyar márkák. A honlapon megjelölhetik a márkákkal kapcsolatos attitűdjüket is, valamint új márkát is felvehetnek a listára. A kampány célja, az hogy a legismertebb és leginkább kedvelt hazai márkákat feltérképezze és adatbázist készítsen róluk.
Magyar márka az, amelyikre az alábbi kategóriák valamelyike, vagy akár több kategória is ráillik:
a magyar piacon jelen lévő, illetve korábban forgalomba kerülő termék vagy szolgáltatás
hazánkban forgalomba kerülő termék, illetve igénybe vehető szolgáltatás
magyar elnevezésű márkás termék
Magyarországon gyártott árucikk
hazai találmány.
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új internetes hírportál indult Békésben
- Internetes szerzőijog-védelmi szolgáltatást vesz igénybe az AP hírügynökség
- Növekvő netcenzúra világszerte
- Mobil tévézésben még elsők lehetünk
- A digitalizáció esélyt ad az új médiapolitikára
- Kelemen László lett az "Év információbiztonsági újságírója"
- MTE- kerekasztal az audiovizuális média-szolgáltatási irányelvről
- Háromdimenziós világháló: az űrben terjeszkedik az internet
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...