Közel 12 millió forint gyűlt össze a telefonos segélyvonalon

forrás Prim Online, 2005. május 18. 14:18
Az áprilisi mátravidéki természeti katasztrófa helyreállítási munkáinak segítéséhez ügyfelein keresztül a négy hazai távközlési szolgáltató is hozzájárul.
A Pannon GSM, a T-Com, a T-Mobile és a Vodafone az eddigi jó hagyományokat követve a nehéz helyzetben lévők megsegítésére közös felhívással fordult a hazai társadalomhoz. Mind a négy hazai távközlési szolgáltató ügyfelei a 1749-es szám felhívásával, illetve a mobilszolgáltatók esetében egy SMS elküldésével 200 forinttal járulhattak hozzá a károsultak megsegítéséhez. Április 27. és május 15. között, kevesebb mint 3 hét alatt közel hatvanezer hívás és üzenet segítségével 11.800000 forint gyűlt össze a négy szolgáltató ügyfeleinek felajánlásaként. A teljes összeg a Magyar Vöröskereszt közreműködésével hasznosul és jut el közvetlenül a rászorulókhoz. A Pannon GSM, a T-Com, a T-Mobile és a Vodafone ezúton köszöni meg az adományozók önzetlen és nagylelkű segítségét.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05