IBM webkonferencia: robbanás előtt az online játékipar

forrás Prim Online, 2005. június 2. 12:25
Az IBM egy sorozat első részeként az online játékiparról tartott világméretű webkonferenciát június elsején.
Az interaktív szórakoztatóipar páratlan forgalomnövekedéssel bír. Elemzők becslése szerint a hagyományos PC-, videó- és hordozható játékok hardver és szoftverforgalma 2009-re várhatóan meghaladja a 31,6 milliárd dollárt, az online játékpiacé pedig a 9,8 milliárdot. Mindezek együttesen 41,9 milliárd dolláros bevételt jelenthetnek 2009-re az interaktív szórakoztatásból. Hagyományos médiabirodalmak is elkezdtek belépni erre a területre, a technológiai vállalatok közreműködése pedig elengedhetetlen, az online játékok által megkövetelt számítástechnikai kapacitás és biztonság megvalósításához.

Ezért az IBM úgy döntött, hogy a játékok fejlesztőit és gyártóit, a kis kreatív, összehozza a médiaipar nemzetközi szakértőivel abból a célból, hogy teret biztosítson az online játékok bevezetését, menedzselését és terjesztését közvetlenül érintő kérdések megvitatásához. Az első páneurópai virtuális játékfórum célja az volt, hogy megindítsa és ösztönözze a párbeszédet a világ vezető szakértői és az európai játékszakemberek között.

Az IBM minden negyedévben megrendezi majd a Virtual Game Event világméretű internetes konferenciát iparágvezető cégek fejlesztőinek, menedzsereinek közreműködésével, akik megosztják tudásukat, tapasztalataikat, jövőképüket európai kollégáikkal. A konferenciákra az érdeklődők a www.ibm.com/vrm/gamesconference címen jelentkezhetnek.

Kulcsszavak: trend játék IBM

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50