Integrált temetkezési rendszer a Synergontól
A Synergon Integrált Temetkezési Rendszere mind a kis és közepes méretű, mind a nagyobb vállalkozások számára ideális. A rendszer nemcsak a temetkezési tevékenység speciális elemeit, mint pl. temetésszervezés támogatja, hanem átfogó vállaltirányítási rendszerként integráltan kezeli a pénzügyi, számviteli és logisztikai folyamatokat is.
A rendszer két fő eleme a temetkezési, valamint a pénzügy és számviteli modul.
A temetkezési modulban történik a törzsadatok kezelése, a temetés megrendelése, számlázása és a kegyeleti kellékek és szolgáltatások beszerzése.
A törzsadatokban a rendszer részletes nyilvántartást vezet az elhunytak adatairól, a temetkezési helyekről és a kegyeleti kellékekről.
A temetési szolgáltatás megrendelésekor a rendszerben nyomon követhetők, mely ravatalozók mikor és milyen mértékben terheltek. A megrendelés felvételekor a számítógép képernyőjén is megmutathatjuk, hogy az adott koporsó hogyan néz ki, mennyibe kerül és meghatározhatjuk, hogy a temetkezés és más kegyeleti szolgáltatások lebonyolítása során milyen feladatokat és mikor kell elvégezni. A raktárkészlet menedzselése révén közvetlen ügyfélrendelésre beszerzéseket hozhatunk létre, a megrendelt kellékek útját az átvételtől a felhasználásig és a szállítói számlák beérkezéséig nyomon követhetjük.
Az SAP rendszer az általános ügyviteli tevékenységek, valamint a pénzügyi és számviteli feladatok átfogó kezelésére is megoldást nyújt. Nyilvántarthatjuk a tartozásokat, kezelhetjük a banki átutalásokat, a költségeket és bevételeket akár önálló elszámolási egységekre is könyvelhetjük. Az integrált vállaltirányítási rendszer biztosítja a vezetés számára a naprakész eredményelemzéseket, a költséghatékonysági mutatókat, valamint számos egyéb elemzési lehetőséget biztosít a temetkezési vállalkozások számára a napi üzletmenet vagy akár a speciális nyilvántartások vonatkozásában is.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innováció a légi szállítmányozásban
A DSV egy hazánkban innovációnak számító, korábban még sosem alkalmazott átvilágítási szolgáltatás elindításával új export légiszállítási lehetőségeknek nyit kaput. A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében található raktárukban már 2-8 Celsius-fokos környezetben is átvilágítási szolgáltatás nyújtására lesznek a továbbiakban képesek, ezzel pedig fellendítik a BUD Airport gyógyszerexport tevékenységét. A fejlesztés egy gyógyszeripari üzleti esemény keretein belül debütált 2024. április 23-án, Vecsésen.
Tovább terjeszkedik a belga-magyar logisztikai raktárfejlesztő-vállalat
A belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Weerts Logistics Park (WLP) HUR One Kft. közel 55 000 m2 alapterületű logisztikai csarnokot épít Debrecen szomszédságában, Ebesen. A WLP az első külföldi érdekeltséggel is rendelkező beruházó, amelyik előre, megrendelésállománnyal még nem rendelkező, spekulatív módon fejleszt a Hajdú-Bihar-Vármegyei székhely térségében. A kitűnő lokációjú beruházásra a debreceni repülőtér és az épülő BMW gyár közelében kerül sor.
Jön a MI Expo! Kiderül, hogyan formálja át az iparágakat az AI
Vajon lesz értéke az emberi munkának az AI-korszakban? Milyen munkaerőt tud kiváltani az AI már 2024-ben? Hogyan változtatja meg a munkaköröket a technológiai forradalom? Ilyen és efféle kérdéseket fognak körbejárni a MI Expo előadói június 11-én a Lurdy Házban. A rendezvény célja, hogy betekintést engedjen a kkv-k számára az iparágukat érintő legfontosabb változásokba.
Újabb húszezer laptopot szállít a Delta Systems Kft. az iskoláknak
A tavaly őszi szállítás után idén újabb, csaknem 20 ezer laptopot kapnak Békés, Jász-Nagykun-Szolnok, Baranya és Somogy vármegye diákjai a Delta Systems Kft. közreműködésével mintegy 4 milliárd forint értékben. A Klebelsberg Központ nevében eljáró Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) a csaknem húszezer darab notebook beszerzésével kapcsolatos közbeszerzés nyerteseként nevezte meg a Delta Systems Kft. vezette konzorciumot, mellyel a négy vármegye tanulói számára biztosítják a digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeit.