A PM Fórum megkezdi aktív tevékenységét Magyarországon

forrás Prim Online, 2005. június 28. 13:23
A Professional Marketing Fórum (PM Fórum) az egyetlen olyan jellegű szervezet Magyarországon, mely a professzionális szolgáltatási szektorban (pénzügyi tanácsadás, befektetési, banki, jogi, könyvvizsgálói, vezetői tanácsadás) tevékenykedő marketingszakemberek szakmai tevékenységét fogja át. A PM Fórum most megalakult első, magyarországi bizottságának célja a tagok professzionális továbbképzése és a szervezet tevékenységeinek koordinálása. A Bizottság első elnöke K. Varga Mihály, a Cliffort Chance üzletfejlesztési igazgatója.
A PM Fórum emellett bejelentette, hogy az ebben a szektorban dolgozó marketing vezetők számára szervezett első éves nyári programját június 30-án, csütörtökön a Deák Palotában lévő Cushman & Wakefield Healey & Baker épületében (1052 Budapest, Deák Ferenc utca 15., hetedik emelet) tartja. A hazai professzionális szolgáltatási szektorban működő cégek közösségének minden tagját szeretetettel várják a rendezvényre.

A Magyarországon 2001-ben, Jeffrey Forbes, a Complex Communications ügyvezető igazgatója által alapított PM Fórum világszerte vezető szerepet tölt be a professzionális szolgáltatások (pénzügyi tanácsadás, befektetési, banki, jogi, könyvvizsgálói, vezetői tanácsadás) területén. A Fórum jelenleg mintegy 60 tagvállalattal bír a közép-kelet-európai régióban, köztük 12, magas presztízsű, a professzionális szolgáltatási piaci szegmensben tevékenykedő tagcéggel Magyarországon.

A PM Fórum bizottsági tagjai Budapesten:

K. Varga Mihály, Clifford Chance (Elnök)
Lance Mercereau, Mmd Public Relations Hungary (Regionális PR)
Jeffrey Forbes, Complex Communications (Főtitkár & Költségvetési Ügyek)
Dintser Andrea, KPMG
Karsai Erika, Ernst & Young
Majdik Zoltán, Freshfields
Jane Petrie, Cushman & Wakefield Healey & Baker
Richard Stephens, Netshaker Software Solutions

„A professzionális szolgáltatásokkal foglalkozó cégeknél (legyen az pénzügyi, banki, befektetési vagy vezetési tanácsadó) kiemelkedő szerepet játszanak a marketingvezetők, különös tekintettel az új piaci lehetőségek feltárása és kihasználása terén.” - nyilatkozta K. Varga Mihály (Clifford Chance), a Bizottság elnöke. „A PM Fórum célja, hogy segítsük a marketingvezetőket egy olyan hálózat létrehozásában, amelyben a tagok a tudást és a legjobb tapasztalatokat is megoszthatják egymással.”

Az EU teljes jogú tagjaként Magyarország továbbra is vonzó célpont a befektetők számára. Egyúttal ez a fejlődés nagyobb versenyt is jelent ezen vállalatok számára.

Jeffrey Forbes, a PM Fórum közép-kelet-európai regionális elnöke a következőket nyilatkozta a fenti problémával kapcsolatban: “ Ez a piac Magyarországon lassan, de biztosan fejlődik. A jelenlegi kompetitív környezetben (beleértve az EU-csatlakozást is) azonban a cégek stratégiai pozícionálása, illetve a versenyelőny érdekében szükséges sajátosságok felmutatása komoly kihívást jelent; és manapság még sokan tanácstalanok ezen a területen is. A PM Fórum segítséget kíván nyújtani ezen kihívások leküzdésében.”

Az éves regionális találkozó (melyet idén Budapesten tartanak majd), illetve a rendszeres helyi megbeszélések mellett a Fórum további tervei közé tartoznak egyéb oktatási projektek is, támogatva ezen piaci szegmens magyarországi elfogadottságának és elismerésének növelését, valamint a további fejlődést.
Kulcsszavak: oktatás marketing

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05