Böngésző-, felbontás-, operációsrendszer-megoszlások
Új rekordként június folyamán az Adverticum AdServer több mint 1,7 milliárd ADV-t szolgált ki, mindezt szolgáltatáskiesés nélkül.
Kapcsolódó cikkek
- Nyugat-európai adnetworköt szolgál ki az Adverticum
- A "gyorsan fejlődők" élmezőnyében az Adverticum
- Az idei Technology Fast 50 verseny első díját a lengyel Blue Media Sp. z o.o. nyerte
- T-Online Magyarország: kitüntetett figyelem a kis tartalomszolgáltatóknak
- Az online marketingről a TV-Híradóban
- Ötvenezredik...
- Egy éves a PC-súgó
- Elsőként az RSS csatornák közt: éktelen prim.hu
- Ügynökségi adservert fejlesztett az Adverticum
- Önállósul az Adverticum Adnetwork - Pályázat ügyvezetői posztra
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: