Többet költ az online-vásárló

Genda Csongor Zoltán, 2005. július 12. 20:04
A Consumer Electronics Association (CEA) egyik tanulmánya azt bizonyítja, hogy azok az amerikaiak, akik az elektronikai készülékeket az interneten vásárolják, azok éves szinten 67 %-al többet költenek, mint azok, akik soha nem veszik igénybe az online üzletek szolgáltatásait.
Az intézet azt is hírül adta, hogy az elektronikai cikkek értékesítésének hozzávetőlegesen 5 %-a az interneten keresztül zajlik, bár bizonyos termékek esetében (számítógépek, digitális fényképezőgépek) ez az arány eléri a 10 %-ot vagy még ennél is többet. A Dell számítógépgyártó vezeti az online-eladási toplistát, amely vállalat összforgalmának 23 %-a származik az internetes kereskedelemből.
A Consumer Electronics Association 1000 amerikai felnőttet kérdezett meg felmérése során, és a teljes tanulmány letölthető a http://www.ce.org/CEAstore internetes oldalról.
Kulcsszavak: B2B e-commerce

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50