Navisionre váltott a Metabo
A beruházás több okból is aktuális volt. Egyrészt a magyar jogszabályoknak mindenben megfelelő rendszerre volt a képviseletnek szüksége. Másrészt a vállalat külföldi tagjaival és anyavállalatával szoros kapcsolatot ápol, amihez az akadálytalan adatkommunikáció is hozzá tartozik, és amit igazán megnyugtatóan csak integrált rendszerrel lehet megvalósítani. Harmadik ok: a kiterjedt értékesítési hálózathoz már elengedhetetlen volt a kereskedelem folyamatának részletes, minden lépésre kiterjedő ellenőrzése.
A Metabo úgy keresett partnert az ERP bevezetéséhez, hogy választásában szempont volt a teljes körű szolgáltatás, a nagy gyakorlat és a gyorsaság. A MultiSoft mellett szólt még a fentieken kívül, hogy tavalyi projektjei révén elnyerte a Microsoft legeredményesebb hazai Navision partnere címet is. A rendszer ez év júliusában kezdett éles üzemben működni.
Kapcsolódó cikkek
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Tovább erősít a rEVOLUTION az ERP terén
- Szakmai fórumok a globálisan tevékenykedő vállalatok számára
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.