Napi három órára korlátoznák az online játékkal eltölthető időt
A kínai kormány a tavalyi év eredményei után figyelt fel a jelenségre, mivel 2004-ben az állampolgárok közel 500 millió dollárt költöttek játékszenvedélyük kielégítésére. Országszerte 20 millió honfitársuk játszik rendszeresen valamilyen online játékot, ezek legtöbbje pedig internetes kávézókban teszi azt.
Kapcsolódó cikkek
- Erőszakos videójátékban szerepel egy angliai katedrális
- A kínai fiatalok 85 százaléka szörföl a hálón
- Növekvő netcenzúra világszerte
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Cyberbullying: Az új típusú támadás főként a tizenéveseket célozza
- Erőszak internetes játék miatt
- MMS-cenzúra Iránban
- A MySpace Kínában
- Az első iPhone-klónok
- Korlátozzák a gyerekek online játékidejét Kínában
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...